Spørsmål og svar

Låner og låner fra  Veralynn

 

Spørsmål 1: Hva er vanskelig å slutte å spise, når du vel har begynt?

Svar: Potetgull, salt.  Det blir så og si alltid tomt i den bollen. 😁  Så det er fint når mannen min spiser så mye som mulig, for slutter han, så blir jo bollen tom uansett hvor mye det er igjen. 😄

Spørsmål 2: Har det noensinne hent at du har kjøpt en julegave i november?

Svar: Åja, hver år, og gjerne tidligere om jeg får det til. Liker å være ferdig i god tid, så jeg bare kan kose meg med andre ting før jul 🙂

Spørsmål 3: Sover du videre om du våkner å ser en edderkopp i taket?

Svar: Ja det gjør jeg 🥰 Men det kommer litt an på hvor stor den er. Etter å ha bodd i Sør-Amerika med digre, giftige edderkopper, så bli de som dukker opp her små og snille i forhold 😉

Spørsmål 4: Har du noen gang kjørt eller vært passasjer i en bil i over 200km/t?

Svar: Nei, det har jeg ikke.

Spørsmål 5: Har du noen gang ringt politiet?

Svar: Ja, det har jeg. En gang var det når jeg ved et uhell fikk låst dattra mi inne i bilen i Sarpsborg, Da måtte jeg få hjelp til å få opp døra. Heldigvis var politistasjonen like ved. ☺️ Spør meg ikke hvordan jeg fikk til det, for det husker jeg ikke. 😳😀

10 kommentarer

Siste innlegg