Spørsmål og svar 29

Lånte likegodt flere spørsmål og svar i slengen av Veralynn jeg 😉

 

 

 

Spørsmål 1: Har du et hett temperament?

Svar: Nei, jeg har ikke det. Strikken må strekkes langt før jeg blir skikkelig sint. Liker ikke å være sint.

 

Spørsmål 2: Du får et håndskrevet gratulasjonskort. Sparer du på det, eller kaster du det etter en stund?

Svar: Det sparer jeg selvfølgelig på. Også kommer det litt an på hva og hvem om jeg beholder det i mange år.

 

Spørsmål 3: Har du noen gang tatt et bilde av en kjendis, og bedt frisørdamen om samme frisyre?

Svar: Jeg har tatt bilde av kjendiser, men aldri tatt med bilde for å si at jeg vil ha det som noen av dem.

 

Spørsmål 4: Foretrekker du en kvinnelig eller mannlig gynekolog?

Svar: Foretrekker kvinnelig.

Spørsmål 5: Hvem av disse ordene: fyllesjuk, regninger eller støvsuging skulle du helst aldri høre om mer?

Svar: Nå har jeg tilgode å være fyllesyk, så det hører jeg sjelden uansett. Kun når andre forteller at de har vært, eller er det.  Regninger må betales, ellers har jeg ikke tak over hodet, og alt jeg trenger. Støvsuging sier jeg vel mer enn jeg hører, så jeg tror det går bra også. Da velger jeg fyllesyk, for det er unødvendig å være tenker jeg 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg