Spørsmål og svar 28

Tenkte det var på tide med en spørsmål og svar innlegg igjen, så jeg stakk innom Veralynn og lånte igjen. Hun har jo mange jeg ikke har lånt enda 🙂

Hvis du ikke har fått med deg mine forrige innlegg med spørsmål og svar, så kan du finne dem HER

 

 

 

Spørsmål 1: Har du noen sinne grått deg i søvn, over noe du kan le av i dag?

Svar: Ja, det har jeg nok gjort mange ganger, men det er veldig mange år siden nå, og jeg husker ikke noe annet nå, enn at det var i fortvilelse over divers ting jeg opplevde

 

Spørsmål 2: Har du hatt en kjæreste som har skrevet en sang eller dikt til deg?

Svar: Nei, men jeg har fått sang, og det av 2 stk.  Den ene sangen har jeg som melodi når mannen min ringer meg, for den ønsket han i nattønsket på radioen den dagen vi møttes. Han var på vei hjem til Trondheim fra Elverum, og da ringte han inn dette ønsket. Jeg fikk hørt den, og det rørte veldig ved meg, så jeg kjenner det når jeg hører melodien den dag i dag. Joe Cocker som synger: “You are so beautiful to me”  🙂 <3

 

Spørsmål 3: Personen i bilen foran deg merker ikke at trafikklyset skifter til grønt. Er du typen som venter tålmodig eller tuter du irritert etter noen sekunder?

Svar: Jeg venter stort sett, for som regel går det ikke så lang tid før vekommende oppdager det, eller andre tuter. Går det derimot for lang tid, ja, da må jeg jo tute. 😉

 

Spørsmål 4: Hvilken webside besøker du mer enn fem ganger per dag?

Svar: Det er vel bloggsiden min. Er innom andre, spesielt avisene, men mer enn 5 ganger pr dag, nei tror ikke det.

 

Spørsmål 5: Om kjæresten/samboeren/mannen foreslo at dere skulle tatovere hverandres navn, ville du sagt ja til det?

Svar: Nei, det hadde jeg ikke sagt ja til. Nå vil ikke det bli noe problem, for mannen vil ikke ha tatovering, og jeg har en og det holder. Men ikke noe navn.

10 kommentarer
    1. Nydelig historie om musikkønsket på Nattønsket.🥰 Jeg hadde nok heller ikke tatovert navn, men det er rett og slett fordi jeg ikke ønsker å ha tatoveringer.🤣😂
      Ha en fin lørdagskveld.🤗

    2. Jeg hadde nesten glemt disse “Spørsmål og svar” innleggene. Kanskje på tide å stikke innom min tidligere bloggvenninne på Nouw og se om hun har lagt ut noen flere. Jeg har 5 tattiser og vil gjerne ha flere, men jeg ville aldri tatovere navn på en kjæreste/samboer. Håper du får en fin søndag, klem 🥰

    3. Koselig å lese. Med min “livserfaring” hadde det nok aldri blitt aktuelt å ha totovering med navn av kjæreste eller samboer. No way! 😀 Og ikke tatovering uansett da 😉

      1. Tusen takk. Nei, tatovering er egentlig noe jeg aldri hadde tenkt å ta, men det ble litt spesielt siden jeg fikk det av ungene mine. Da ble det for dem, og det føles som jeg bærer dem litt med meg på en ekstra måte 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg