Spørsmål og svar – 24

På tide med spørsmål fra VeraLynn igjen.

Spørsmål 1: Hvilken Smiley bruker du mest?

Svar: ☺️

 

Spørsmål 2: Hvem skulle du ønske måtte gå rundt med en stein i skoen for alltid?

Svar: Neimen, det er da ikke pent å ønske for noen, men nå er det vel en viss mann i Russland som kunne trengt mange steiner i skoa…

 

Spørsmål 3: Har du noe gammelt klesplagg som du aldri skulle ta på deg, men som du av sentimentale grunner ikke klarer å kaste?

Svar: Har et skjørt fra Paraguay, og det blir aldri kastet. Kan jo bruke det enda, men mange år siden nå. Det tar jeg godt vare på for det er så fint brodert og veldig typisk Paraguay 🙂

 

Spørsmål 4: Hva er den beste julegaven du noen sinne har fått?

Svar: Det var et maleri som sønnen min hadde malt da han var liten. Har det fortsatt 🥰

 

Spørsmål 5: Når testet du sist noe nytt du var redd for å teste?

Svar: I jobben jeg hadde før jeg ble ufør. Da måtte jeg stadig teste og gjøre nye ting, og ting jeg ikke trodde jeg turte ☺️

10 kommentarer

Siste innlegg