Spørsmål og svar – 23

Jeg låner og låner av VeraLynn.

Spørsmål 1: Når syntes du riktig synd på deg selv?

Svar: Å, det var ikke så lett å svare på. Sjelden jeg synes veldig synd på meg selv, men om jeg våkner om morgenen og er “nede”, ting går i mot, helsa er på bånn, mannen er ugrei 😂, da hender det jeg synes litt synd på meg selv. Men da snakker jeg bare til meg selv og sier at det er ingen andre som synes synd på deg, så slutt å sutre, så går det bra skal du se 😳😀

 

Spørsmål 2: Kan du nevne en sak du savner fra barndommen din?

Svar: Å, komme hjem fra skolen på fredag til et kaldt hus fordi mamma hadde gjort rent og luftet hele formiddagen, kjenne lukten av ferskt brød, for så å få en skive med smør og sukker på og kjenne varmen som kom etterhvert og det var helg 🥰

Spørsmål 3: Kan du nevne noe forbudt som du gjorde som liten, og som du var livredd dine foreldre skulle få kjennskap til?

Svar: Ja, en ting. Gikk hjem fra skolen en dag, gikk på den tynne isen på bekken ved siden av veien, (det fikk vi ikke lov til) og den brast så jeg gikk igjennom og ble våt inni støvlene. Da gruet jeg meg til å komme hjem.  Skjønner ikke hvorfor, for mamma ble jo bare litt streng, før hun så hjalp meg å bli tørr og varm igjen. Men jeg gjorde lite galt, for jeg likte ikke å få tilsnakk.

 

Spørsmål 4: Hvis du skulle vise en turist en eneste plass i nærheten av der du bor, hvor skulle det være?

Svar: Da må det bli en tur til Magerøya rett over sundet her. Det er nærmest. 🙂

 

Spørsmål 5: Hvilken egenskap mener du er den mest negative et menneske kan ha?

Svar: Her blir der kopi av VeraLynns svar gitt..

Det må være at de ikke har respekt for andre, mobbing og trakassering

12 kommentarer

Siste innlegg