Spørsmål og svar – 21

 

Hei VeraLynn.

Har vært innom og lånt igjen jeg 😀

 

Spørsmål 1: Banner du ofte?

Svar: Nei, jeg liker ikke banning.

 

Spørsmål 2: Norge når det er som best?

Svar: Vår og høst er best. Sommeren er fin, og den må vi ha. Må bare ikke bli for varm. Vinteren er også fin når snøen ligger der hvit og ferdigmåkt 😀 Norge er best med alle 4 årstidene 🥰

 

Spørsmål 3: Kan du kjøre slalom?

Svar: Aner ikke,  for jeg har til gode å teste det. Skulle gjøre det et år i Øyer. Vi hadde med slalomski til jul med familien, men så regnet det hele tiden. 🙄 Da slapp jeg å teste det 😁

 

Spørsmål 4: Hva slags utdannelse har du?

Svar: Etter 9 årig obligatorisk skole har jeg  1 år på Handelsskole med stenografi, og kontorfag.  Har alltid likt kontorting, bare jeg slipper for mye tall. Hadde regnskap på skolen, og veldig fornøyd etter en eksamen. Jeg fikk debet og kredit til å stemme, men når jeg kom ut og hørte at de som var best i klassen hadde andre svar, da skjønte jeg at jeg ikke trengte å være så fornøyd likevel 😳😄  Nei, gi meg bokstaver! ☺️

 

Spørsmål 5: Hva heter/hette dine mor/farforeldre?

Svar: Mamma,s foreldre:  Elise Margit og Rolf Johan    Pappa,s foreldre: Olga og Albert

15 kommentarer
    1. Artig. Jeg har forsøkt slalom en gang for mange år siden. Klarte det greit, men jeg synes det var kjedelig. For meg ble det bortoverski etterpå. Stenografi lærte jeg aldri. Men jeg tok handelsskolen på åttitallet og da var det ikke med i opplegget. Ha en fin dag videre. Klemsiklem 🙂

      1. Da har du ihvertfall fått prøvd 😀
        Jeg synes stenografi var artig, og brukte det også privat for å ta notater. Men nå kan jeg det ikke lenger. ☺️ God klem 🥰

    2. Artig å lære noe nytt. Kanskje jeg også skal kopiere denne 🙂 Vi får se 🙂
      Tall er ikke min greie. Jeg er nok tallblind. Jeg sliter med å lese tall, omtrent som en dyslektiker sliter med å lese bokstaver. Små tall går greit, men store tall, da faller jeg helt av.

      1. Sånn er jeg også. Og roter fort når det er tall jeg jobber med. Men klarte meg fint på jobben. Å selge og lage tilbud m.m. for da var det egne program. Og det lærer jeg raskt 😀
        Bare å kopiere spørsmålene. Artig p se hva andre svarer ☺️
        Ha en fin dag. Klem ❤️

    3. Så gøy å se hva du har svart, og jeg ser vi har den samme utdannelsen. Først de obligatoriske 9 årene og så 1 år på handelsskole med stenografi (hvorfor valgte jeg det?) Ikke en linje som er perfekt for en person som er både ord og talldyslektiker 🙈

    4. Morsomt!😊
      Jeg har prøvd meg på slalom 1 gang sammen med minstemann. Det gikk greit i barneløypa, men da han tok meg med opp på fjellet, ploger jeg hele veien ned. Huff! Det var bratt!😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg