Spørsmål og svar – 19

Hysj, ikke si noe, men jeg har vært inne hos VeraLynn og stjelt litt igjen. Liker bedre å si låne jeg, for hun får dem jo tilbake. De ligger ihvertfall der når jeg går inn til henne igjen 😉

 

 

Spørsmål 1: Hvilken er din favorittjulesang?

Svar: Har jo mange favoritter her jeg.  O helga natt er en av dem. Og jeg liker godt de gamle sangene også. Deilig er jorden, julekveldsvisa og en stjerne skinner i natt.  Kan jo ikke velge bare en sang vel?  Jeg hører på alt mulig av gammelt og nytt når desember er her, og koser meg. 🙂

Spørsmål 2: Har du stasjonær eller bærbar PC?

Svar: jeg har en bærbar PC.

 

Spørsmål 3: Hvor mange puter har du i sengen?

Svar: Jeg har to, en stor pute og en litt mindre. Når jeg skal lese bruker jeg to, og en når jeg skal sove ☺

 

Spørsmål 4: Har du noen tattis/tatovering?

Svar: Jeg har 1 tattovering. Dvs. jeg har flere fordi motivet er 2 sommerfugler og små blomster.

 

Spørsmål 5: Liker du kaffe?

Svar: Ja, det klarte jeg endelig å venne meg til når jeg var sånn rundt 43 år. Når en kollega småmobbet meg for at jeg bare skulle ha the, så svarte jeg en dag: Nå skal jeg drikke kaffe hver dag i en uke, så får vi se om jeg klarer å like det.  Og vet du hva?  Det gjorde jeg 😄

Første dagen gikk jeg bare og grøsset av smaken (lukten har alltid vært god). Den andre dagen gikk det litt bedre, og når uka var over, så var jeg hekta. Så nå må jeg ha ihvertfall en kopp hver dag. 😀

16 kommentarer

Siste innlegg