Spørsmål og svar – 18

Jada, her kommer flere spørsmål og svar som jeg har lånt/stjelt fra VeraLynn 🙂

Du får bare hoppe over om det blir for mye av det gode 😉

 

Spørsmål 1: Hvor lang er du?

Svar: Jeg har begynt å krympe litt vissnok, så jeg har gått ned 1 cm eller 2.  Sist jeg målte for 3 år siden, var jeg 168 cm

 

Spørsmål 2: En vakker person?

Svar: Så at Veralynn svarte personlig på det, og hun har vel rett i at spørsmålene er personlig, så da får jeg også svare det.

Har aldri sett på meg selv som vakker, men ganske normal tror jeg. Når jeg var ung trodde jeg at jeg var veldig stygg i forhold til alle andre, men synes ikke jeg var det når jeg ser bildene nå.

Jeg tar heller ikke mer selv så høytidelig lenger, og kan derfor vise morgenfjeset mitt her på bloggen. 😉

En vakker person er også en som er vakker på innsiden, som viser varme, empati og omtanke for andre tenker jeg. Er da ingen som er stygge?

 

Spørsmål 3: Hvor gammel er du om fem år?

Svar: Da er jeg 64 år og 11 mnd 🙂

 

Spørsmål 4: Foredrar du å ringe eller sende SMS?

Svar: Jeg ringer gjerne, for det er koselig å høre stemmen på de jeg vil snakke med. Sms er også kjekt når jeg skal gi eller få beskjeder eller bare sende noen koselige ord. 🙂

 

Spørsmål 5: Hvilken øyenfarge har du?

Svar: De er blå.

8 kommentarer

Siste innlegg