Spørsmål og svar – 17

 

Jeg er ikke så god på tall ser jeg. Her ligger jo nr 17 som kladd.

Herlighet, blir bare rot når jeg skal nummerere. Men hva gjør vel det? 😁

Trenger jo ikke nummerere, men det var så jeg skulle klare å holde styr på det sjøl, men det hjalp visst ikke 😄

Så her kommer spørsmål og svar nr 17

 

VeraLynn jeg er vel ikke halvveis i dine spørsmål enda, så jeg er stadig innom og låner ☺️

 

Spørsmål 1: Har du hatt noe kallenavn?

Svar: Jepp, det har jeg.  2 stk til og med.  Frk Bollerud kalte mora mi meg. Jeg hadde så gode bollekinn som lita skjønner du ☺ Også ble jeg kalt storeHeidi på internatskolen i Paraguay ettersom vi var to som het Heidi, og jeg var eldst 😀

Spørsmål 2: Hva syntes du er viktig i et vennskapsforhold?

Svar: Gjensidig vennskap. At det ikke er bare en som ringer, tar kontakt og den andre bare tar i mot og ikke gir av seg selv. At man kan snakke om alt uten at det kommer videre.

Spørsmål 3: Hvis du hadde fått en datter, hvilket navn hadde fått da?

Svar: Siv-Therese heter hun ❤

Spørsmål 4: Din dårligste egenskap?

Svar: At jeg prater for mye til tider, er litt for åpen om meg selv. Det er ikke alltid så lurt.  Også er det ikke så artig når mannen spør hvem som har lagt på penger på meg. Da har jeg pratet litt vel mye 😄  Også hender det litt for ofte at jeg tar over når mannen min prater, det er en uting, som jeg begynner å bli bittelitt bedre på.  (Han bruker jo så lang tid på å fortelle enkelte ganger) 😉

Spørsmål 5: Hva velger du, godis eller chips?

Svar: Godis eller chips?  Herlighet, det velger jeg jo begge deler av, men ikke samtidig. Så det spørs om jeg har lyst på søtt eller salt.  Forresten, har jeg spist søtt, får jeg lyst på salt, så joda, det hender det blir begge deler samme dag ihvertfall 😉🙂

7 kommentarer

Siste innlegg