Spørsmål og svar – 15

 

VeraLynn sine spørsmål låner jeg fortsatt.  Enklest det.  Noen ganger kunne jeg like godt kopiert svarene også, men gjør ikke det da 😉

 

Spørsmål 1: Hva er mer vanskelig for deg? Fortelle noen at du elsker dem eller at du ikke elsker dem tilbake?

Svar: Enkelt å svare på: At jeg ikke elsker dem tilbake.

 

Spørsmål 2: Er du vanligvis sent ute, tidlig eller til rett tid?

Svar: Jeg er som regel litt tidlig ute. Kan ikke fordra å være for sen. Og heller ikke til rett tid, da blir jeg som regel litt stresset. Så noen minutter før bør det ihvertfall være. Og når jeg har en mann som liker enda bedre å være veeeldig tidlig ute, ja, da kommer vi aldri for sent 😄

 

Spørsmål 3: Liker du sjokolade?

Svar: Ja, helt klart! Melkesjokolade er favoritten. 😉

 

Spørsmål 4: Liker du dager med regn eller vinterdager med mye snø best?

Svar: Synes du snart kan spørre om noe det er enklere å velge et svar på. Jeg er jo glad i begge deler jeg.

Vinterdager er herlig, og andre ganger er det supert at det plasker ned.

Tenk å gå ut i godt regntøy og bare nyte! 😀 For så å komme inn i varmen etterpå. Eller bare nyte regnværet ute til å kose meg inne. Men da bør det ikke bli sol samme dag. Da blir jeg litt grinete. 😉

 

Spørsmål 5: Hva gjør du på fritiden din?

Svar: Å, da gjør jeg masse!  Eller ingenting. Ettersom formen og energien er der eller ikke.

Blogge må jo være med, strikke, hekle, fargelegge. Se tv, spille wordfeud. Bare slappe av. Gå en liten tur. Bake. Eller sist,men ikke minst, se filmer sammen med mannen min🥰

6 kommentarer

Siste innlegg