Spørsmål og svar – 14

VeraLynn jeg fortsetter å låne av deg jeg 😉

 

Spørsmål 1: Skulle du heller ha nysgjerrige eller bråkete naboer?

Svar: Nei, takk, ingen av dem, men må jeg velge, så får det bli nysgjerrige.  Naboer som bråker er så inni granskauen slitsomt😳

 

Spørsmål 2: Hvilken farge har du på tannbørsten?

Svar: Nå må jeg se etter…jeg har en elektrisk tannbørste som er hvit og blå, og en vanlig tannbørste som er oransje og svart, og grønn og svart i busta 😄

 

Spørsmål 3: Har noen ved et uhell sett deg naken?

Svar: Det kan godt hende, men ikke som jeg vet om. 😉 Forresten,..mannen min er uheldig og ser meg naken rett som det er 😂

 

Spørsmål 4: Hvilket er det aller beste husdyret du har eid?

Svar: Eneste husdyret jeg har eid selv, var en katt som jeg “arvet” av dattra mi. Den var utrolig snill, og veldig god på å “fortelle” hva den ønsket. Dessverre måtte jeg gi den til søstra mi pga at jeg flyttet, og den forsvant etter det. Om den ble spist av reven, eller annet, det vet jeg ikke.

 

Spørsmål 5: Hvilken del av kroppen din er du mest fornøyd med?

Svar: Herlighet, jeg er fornøyd med hele kroppen min jeg…neida, mye jeg kunne tenkt meg være annerledes, men det må bli leggene kanskje. 😉  Det er ikke så mye flesk på dem. 😄

17 kommentarer

Siste innlegg