Spørsmål og svar – 13

VeraLynn og jeg  mange spørsmål og svar 🙂

 

Spørsmål 1: Hvilke tre ting vill du aldri bruker penger på?

Svar: Hm…skal vi se 🤔  Ikke på kunstige, lange negler, ikke på løse vipper, og ikke på botox  😁😄  Kunne nok valgt mye annet også, men var dette jeg kom på først 😂

Spørsmål 2: Hva kan du prate om uavbrutt i flere timer?

Svar: Oi, jeg kan da ikke snakke om bare et tema 🙄😯 Jeg kan prate i flere timer, men når jeg besøker Kari, Brit og Fridgunn feks, så prater vi jo om maange forskjellige tema, og da går skravla mi i ett…neida, jeg lar de andre komme til litt da 😁

Spørsmål 3: Er du bekymret over hva andre tenker om deg?

Svar: Å, det var jeg fæl på før, nå bryr jeg meg mindre om det. Men det hender fortsatt at jeg blir usikker på det, om ikke så veldig bekymret 😊

Spørsmål 4: Hva var drømmejobben din da du var liten?

Svar: Jeg skulle bli frøken, som vi sa den gangen. Lærerinne 🙂

Spørsmål 5: Hva er bedre, lytte til hjertet eller til hode?

Svar: Det beste er å lytte litt til begge to. Så, ja takk, begge deler 😀 Fornuften er grei å ha med, men hjertet må desidert være med 😊

9 kommentarer
    1. Svar på nr. 1 – er så enig altså! Dette vil ikke jeg bruke penger på heller.
      Lange negler er flott på andre, men jeg kan ikke ha det…med hage og hus så passer det ikke for meg.
      Men er utrolig lekkert med velstelte negler, men de behøver ikke være så lange egentlig.

      1. Jeg klarer ikke ha så lange negler. Håpløst å få gjort stort synes jeg. Det passer bare ikke på meg 😄 Like lite som kunstige vipper…da hadde gjengen min bare ledd av meg tenker jeg ☺️😂

    2. Botox og løse vipper ville nok ikke jeg bruke så mye penger på heller, men lange negler derimot bruker jeg penger på hver 4 – 5 uke 😉 Tror ikke det er oppfunnet et tema jeg ikke kan snakke om i timevis, hihi.

      1. Ja, du har stilige lange, lakkerte negler. For meg så har det bare aldri vært mulig. Renholdsyrket er ikke egnet for det ☺️ Nei, det temaet finnes nok ikke for meg heller tror jeg 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg