Spørsmål og svar – 11

Har vært hos VeraLynn igjen jeg.  Hun har jo mange innlegg med spørsmål og svar, og jeg er ikke halvveis enda 😉

 

Spørsmål 1: Spiser du noe hvor “best før datoen” er passert?

Svar: Å, jada, både spiser og drikker. Melk feks.holder mye lenger enn datoen som står der. Lukter på ting først,  og mange matvarer kan spises over datoen også..

 

Spørsmål 2: Hvilken er den høyeste bygningen du har vært i?

Svar: Det må vel bli Eiffeltårnet i Paris 🙂 Det var en flott opplevelse 😀

 

Spørsmål 3: Har du noen gang snoket i noens baderomsskap?

Svar: For et spørsmål da 😯  Klart jeg har gjort det, men følte meg som en kjeltring, så det var ikke noe artig 🙄😁

 

Spørsmål 4: Har du noen gang gjemt et klesplagg i en butikk, for så å komme tilbake å kjøpe det senere?

Svar: Nei, men en gang var det en kjole jeg hadde veldig lyst på, og da tenkte jeg at; jeg kommer tilbake når den kommer på halv pris, for skal jeg ha den, er str min der fortsatt. Og det gjorde jeg, og str min var der ☺️😄

 

Spørsmål 5: Hva er det morsomste man kan gjøre, om man får gjøre hva som helst i løpet av 5 timer?

Svar:

Hm…vanskelig spørsmål, jeg har det moro med mye rart jeg.  Det må bli å følge med på ekorna når de springer etter hverandre rundt og opp I trærne 😀

Ellers er det veldig artig å blogge når piffen er der da 😉🙂

 

17 kommentarer

Siste innlegg