Søndag og naturbilder

Vi våknet til nok en fin dag i dag, sol og 3 minusgrader.

Det ble en god frokost først, så gikk vi en tur på totalt 3 km…lenge siden jeg har gjort det nå.  Godt å kunne gå en skikkelig tur i skogen igjen, jeg savner det.

Går ikke fort, men det er ikke målet heller….mitt mål er å orke lengre turer igjen, og det håper jeg. Gjenstår å se i morra, om det var lurt…

Lite blogging på meg fortsatt, for jeg har liksom ikke så lyst. Og det blir lite lesing hos dere andre også, men titter innom i ny og ne.  Er liksom noen ganger jeg bare ikke orker å bruke tid på det.

 

Men savner jo dere da, så jeg kommer nok sterkere tilbake.. ☺️

 

Nå om dagen koser jeg meg med å strikke litt, litt bilder, litt rengjøring, og skifting av gardiner til jul m.m. Nærmer seg jo advent. 😀

 

Ser at det er en del som pynter veldig tidlig, og til og med juletreet.  Går jo fint det, men jeg synes en måned før, er vel tidlig jeg da….men det er bare min mening, trenger ikke være enig i den 😉

 

I dag igjen, skal du få litt bilder, for vi har jo hatt veldig fine dager nå, og tror du ikke nordlyset blafret over her også i går kveld! 😀

De bildene skal du få i et eget innlegg 😉

Men bildene fra fredagen skal du få nå..  Det regnet litt, også frøs det, så det ble skøytebane på veien..

Kos deg med vinterbilder, himmel, skog og sjø…ja, til og med sola!

 

 

10 kommentarer
    1. Vakre bilder!! Men så glatt ut ja 😮 Jeg er litt sånn innimellom jeg også. Orker ikke blogge. I uka. Men leser en del blogger. Bare orker ikke kommentere 😛 I uka altså. I helga er jeg tilbake 🙂

    2. Om det ikke var lurt med en tur i skogen, så kan jeg tenke meg at den turen gjorde godt der og da i alle fall! 🙂 Ups, skikkelig skøytebane ute på veien, ja…😮 Det har vært nordlysvarsler her også, men jeg har blitt sittende godt i sofaen, dessverre. Må lete frem lue og votter, sånn at jeg er klar til neste gang!

    3. Nydelige bilder – men det ser innmari glatt ut på veien hos dere altså….! Flott tur dere gikk – snøføre, skau og lykke! Bra du savner oss egentlig – for vi savner deg også! Klem <3

      1. Tusen takk. Ja, det var veldig glatt utenfor her..
        Vi strør litt, men ikke på veien.
        Det er andre som strør der, men det var ikke før etter bildene ☺️
        Ja, jeg nå snart inn og lese meg opp hos dere også 😀 God klem ❤️

      1. Takk for det.

        Ja, det er akkurat det jeg gjør nå, stresser ikke med noe for tida…prøver å kose meg mest mulig og roe hode og kropp ☺️
        God mandag. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg