Søndag i Huset

Endelig en god natts søvn på oss begge.   Vi var våkne før 6, men heldigvis klarte mannen også å sovne igjen, så vi sov begge to helt til kl 8.

Da var det på tide å komme seg opp. For nå skulle vi se 3 mila i reprise.  Olav fyrte opp i ovnen, og jeg ordnet frokost.

Vi tenkte å ta frokosten med oss i stua, men mannen spiste på kjøkkenet, mens jeg smurte mine brødskiver, ordnet the, og ryddet bort.

Så jeg tok den med i stua, for jeg er mye treigere enn mannen jeg 😉

 

Etter jeg fikk spist, hentet jeg fram pc,n og fikk lest meg opp litt på noen blogger.  Ser på tv samtidig, og det er så godt å vite at vi ikke skal til byen i dag.  Sikkert derfor vi sov så godt også. Blir ikke sånt stress i hodet da. 🙂

 

Ute snør det sidelengs, for det blåser bra også. Godt å sitte inne i varmen og se ut på dette. 🥰

Ihvertfall for meg. Olav gikk ut for å måke litt snø nå.  Den er våt og tung, så det er lurt å fjerne den før det blir kaldt igjen.

Det som er godt å tenke på er at snart er dette både helg og hverdag hele tiden….herlig!! 😀

 

Håper du har en god søndagsmorgen/formiddag, og ønsker deg en god dag videre!

 

Klem fra meg til deg ❤

16 kommentarer
    1. Du har en fin tid framover, se snøen forsvinne og oppleve våren ved kysten. Uten å reise tilbake til Trondheim etter helga er over. Godt å få en forsmak på det :). Men enda er det vel noen tak før dere er der. Nyt søndagen, varmen inne og sport på tv. Klem <3

      1. Ja, det er godt å se snøen tine, og akkurat nå skinner sola. 🌞
        Det er heldigvis ikke så mye igjen nå. Et par tre lass med bilen vår og så flyttebil til de store tinga 😀
        Her nytes sport m.m. Det må du gjøre også. Klem ❤

    2. Min søndagsmorgen ble brukt til andakt og online chat med barnebarna og en søster og nå leser jeg blogg:)
      Mannen min måket snø også:)
      En fin dag til deg:)

    3. Koselig å våkne opp i huset, fyre opp i ovnen og så er de sikkert også veldig stille og rolig der.
      Sov lenge selv jeg i dag, og nå nyter jeg bare søndagen. Noe jeg håper dere også kommer til å gjøre 🥰

      1. Det er veldig godt, og det er veldig stille og rolig her. Ingen andre i Huset, og bare vinden og enkelte biler som lager litt lyd. 🙂 Så her må vi stille klokka om vi skal våkne tidlig 😉 Vi bare nyter dagen i dag. 🙂 Kos deg videre! KLem <3

      1. Tusen takk for det. Ja, dessverre er det ikke alle som kan slippe jobbstresset. Og godt er jo det, at noen jobber, og at det er til forskjellige tider vi går av med pensjon eller blir ufør 😉🥰
        Vi skal nok nyte det ja. God klem ☺️❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg