Søndag – hviledag?

Hadde tenkt å ha en rolig dag…

Mannen ble med en hyttenabo ut for å fiske, så jeg tenkte at da blir det 2-3 timer alene.

Det første jeg gjorde var å gå en tur.

For første gang siden julaften i fjor, gikk jeg denne veien..

Ville teste meg på et par bakker..

Det gikk over all forventning, bena løftet seg lett og villig, og pusten var heller ikke ille…

Så jeg trasket vei, og fikk en liten prat med en dame jeg ofte traff på mine turer til Kråka for 3 år siden.

Hun er 80 år, og bor like ved her jeg traff henne. Så hun går daglige turer her, og er en herlig blid og koselig vestlending 😀

Jeg fant ut at jeg skulle prøve meg litt til, så jeg vandret videre

Fant litt motiver på turen også 😉

Jeg klarte faktisk to ganske bratte bakker, men da tenkte jeg at det var lurt å gå tilbake. Var jo like langt tilbake, og både nedover og oppover 🙂

Det var så god følelse å endelig klare denne turen igjen. Da kan jeg kanskje snart klare en tur helt opp til Kråka igjen 😀

Det er så fint nå ☺️

Vel hjemme fant jeg fram pc,n for å skrive et innlegg, men jeg rakk bare noen linjer før jeg fikk besøk av barn, svigerbarn og barnebarn.

Endelig fikk de lekt seg på rommet oppe, og de koste seg veldig. De spilte spill og fant fram leker de ikke hadde sett på en stund. Vi voksne satt i gammelstua og pratet

Veldig koselig med besøk. Olav gikk glipp av det, for han var ute og fisket helt til 14:30

Da kom han tuslende mrd litt sei til middag.

Så i dag ble det fersk fisk til middag.

Jeg gikk ned til sjøen med resten av fisken, og på vei opp kom jeg i prat med hyttenaboen over veien,  og ettersom mannen der hadde gått til Olav på terrassen, så ble det til at hun også kom en tur over til oss.

Så i dag ble det en veldig sosial søndag. Og ikke mye rolig, men så koselig 😀

Nå kjenner jeg at jeg er veldig sliten, så nå måtte jeg finne sofaen. Og det er jo greit etter en sånn dag 😁

Da kom jeg i havn med et av innleggene jeg begynte på i dag til slutt ☺️

God søndagskveld 🙂

8 kommentarer
    1. Ingen hviledag hos deg med andre ord.😅
      Så koselig lekerom de har å boltre seg på.🤩👍🏻
      Vil tro de storkoser seg der.🤗
      Nyt en avslappende kveld!😊

    2. Det må jeg si – så deilig at formen din er så god! Kråka er snart innen rekkevidde! Koselig med besøk – det blei virkelig en sosial dag! Her har det ikke vært det idag, men var ikke klar for det heller….. <3 klem

      1. Ja, det var veldig godt å kjenne at formen var så god 😀
        Var nok ikke helt klar for en så sosial dag jeg heller, så det var derfor jeg valgte å gå tur alene og be med meg Nemi og Kirsti 😉 Gjorde godt med litt alenetid.
        Men veldig koselig med slike besøk 😀 God klem ❤️

    3. Så fint med en hviledag, selv om man ikke ligger på sofaen. Det er hvile i å gjøre noe annet enn i hverdagen. Så glad du kan gå tur igjen. Nå trenger du nok bare å trene deg litt opp igjen. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg