Søndag – hviledag ☺️

 

I dag våknet vi til gråvær, og regn.   Det passer meg fint i dag, for jeg må ha hviledag nå kjenner jeg.

Influensasmertene i kroppen fortsetter, så i dag tok jeg en paracet. Kanskje den får hvilt litt mer. Vært litt mye stress i kroppen i det siste, så den har ikke hvilt selv når jeg har sovet, eller ligget på sofaen.

Var så glad for at det var søndag, og ingen gjøremål…trodde jeg 😉

Jeg tok en dusj når jeg sto opp, for når kroppen ikke er i form, da svetter jeg mye, så det gjorde godt med en kjølig dusj. Olav var jo som alltid oppe før meg, og når jeg kom ned, så sto han jammen meg på farta bort til naboen som fisker hele tiden.

Han hadde sendt melding om at han hadde fått sild, så da var det bare for Olav å kjøre bort og få litt sild. 🙂

 

9 sild ble det på oss, og da måtte den renses og i fryseren før frokost.  Ble ikke akkurat i godt humør med det samme, for jeg MÅ ha frokost før jeg starter dagen, og det var jo søndag….  men gleden over å få fisk hjalp, og det tok jo ikke så lang tid før vi var ferdige.

Det må vaskes i kjelleren etterpå, og fiskeslo kastes ved sjøen til måkene. Jeg gikk ned med den, og når det er sild, ja, da er måkene på pletten raskt. 😉

 

En enkel frokost ble det, før vi satte oss i gammelstua, og jeg jobber med å sortere bilder.  Har enda ikke klart å redusere bildetaking, så nå må jeg bare få sortert og slettet.  Olav tar jo såå mange bilder han også, så jeg fleipet med han at jeg ikke orket å sortere hans bilder.  Det var hele 8 stk tror jeg 😀

 

Vel, jeg får fortsette å sortere…måtte bare innom og ønske deg en god søndag! 🙂

 

Bilder fra solnedgangen i går kveld.

 

“Aften rød, gjør morgen blød”

 

14 kommentarer
      1. Det er nok mange av oss som gjør lurt i å bruke søndagen til det ☺️ Du har jo stått på stand m.m. så da trenger du virkelig en hviledag 😀
        Ble fint solnedgang i går kveld også 🙂
        God hviledag 🥰

    1. For en nydelig kveldshimmelen. Regner her også. Likevel kom sola fram nå. Ellers tror jeg folk er slått ut av diverse nå. Sitter her og hoster sjøl. Håper bare det åpner seg i hodet til flyturen hjem i morgen.
      God bedring. Ser du utnytter tiden godt til tross for. Klem ❤️

      1. Tusen takk ☺️ Ser at det er mange som hoster, har feber m,men. Til meg er det nok “bare” PEM pga ME,n ( som jeg ikke vil ha 😁) Det gir influensasymptomer og smerter.
        Hjelper med en rolig dag, eller flere håper jeg 🙂
        God bedring, og god tur hjem 🥰 Klem ❤️

    2. For et nydelig fargespill på bildene dine 🥰
      Usj så kjedelig å ikke være i form, så jeg ønsker deg en riktig god bedring og en avslappende søndag, klems 🤗

      1. Tusen takk, koselig at du liker dem, det var flott I går kveld 🙂
        Greit med en hviledag, eller flere nå 😉
        God søndag, og hviledag til deg også. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg