Solskinnsdag

I dag ble det en flott solskinnsdag  hos oss🌞

Med bare 3 minusgrader,  var det godt å komme oss ut på en liten tur.

Som du ser…jeg må ikke stoppe for lenge og ta bilder, da blir jeg så langt etter 😉

Tilbake ved Huset satte jeg meg litt på hengeren for å nyte sola. Den har kommet mye høyere på himmelen nå, og det er godt å kjenne at den varmer litt ☺️

Naboer passerte, så det ble koselig prat en god stund før vi gikk inn igjen.

Jeg lagde middag, som i dag endelig ble vår julemiddag med alt som hører til en ribbemiddag. 🙂

Vi var jo borte julaften, så derfor har vi ikke lagd dette selv før nå.

Det smakte veldig godt! 😀

Et cruiseskip passerte i dag, og tilfeldigvis reiste jeg meg fra godstolen akkurat da. 😀

Viking Venus het skipet

Håper dagen din har vært god 🥰

8 kommentarer
    1. Drømmedag dette med sol og julemiddag og tur!
      Mannen han går på ser jeg…Du får begynne 10 minutter før han på neste tur, hehe…
      Vindmøller også, dere skulle hatt gratis strøm dere….. 🙂
      God kveld og klem fra meg <3

      1. Ja, han gikk fort i dag, måtte nesten springe for å ta ham igjen 😄
        Det har kommet mange vindmøller på Hitra nå, så ja, vi burde ha gratis strøm, 😉 men neida ☺️
        God kveld til deg også ❤️

    2. Januardagene blir mye lettere når det er slike fine dager hvor sola er fremme.🌞🤩
      Morsomt å få se turistskip nå. Det virker som det er blitt mer vinterturisme.🤗👌🏻
      Ha en fin kveld!🤗

      1. Takk for det. 🙂
        Ja, det er godt når sola skinner som i dag, og at dagene blir litt lenger.
        Det ser ut til at Cruiseskipene allerede er i farta, og det vil sikkert bli en del av dem forbi i år. Jeg må nok følge med på Marinetrafic igjen, for i dag var det bare flaks at jeg fikk se det. Hadde jeg ventet 1 min påmå reise meg fra stolen ville jeg gått glipp av det. Som du skjønner, er det ikke lange stunda vi ser dem fra vinduene, men artig 😀
        Ha en god natt 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg