Solnedgangen 2.januar

Solnedgangen kan være fin her på Flatåsen også, selv om den ikke kan måle seg med solnedgangen på sommeren fra stuevinduet i Huset.

Snart blir det den vi skal se igjen, hver eneste kveld. Ihvertfall nesten hver kveld da. Er jo ikke sikkert vi er hjemme hver kveld 😉

Men her får du dagens solnedgang!

 

 

 

 

Jeg er så mye lettere til sinns igjen. Denne jula har vært tung psykisk, og det merker jeg godt på mange ting i kroppen.  Men på Nyttårsaften letnet det plutselig utpå dagen, og jeg forsto igjen hva som var en god del av årsaken.

Men det gjelder ikke bare meg, så det får jeg holde for meg selv.  Det er litt vondt å merke hvor mye andre kan påvirke en, og hvor vanskelig det kan være å få bort tungsinnet.

Uansett hvor koselig det er med jul, påske, helligdager m.m. så er og blir hverdagen best for meg.

Gleder meg til i morgen, det er mandag, og jeg skal styre på alene hjemme, og bare kose meg 😀

6 kommentarer
    1. Vakker solnedgang – og så deilig at du har blitt kvitt tungsinnet! Slitsomt…..! For første gang har jeg ikke hatt noe tungsinn i jula – som regel har det vært mye styr fordi jeg ikke har strukket til overalt…..! God klem til deg <3

      1. Ja, det var fint I dag, og det er alltid så godt når tungsinnet slipper taket. 🙂
        Så bra du ikke har hatt det denne jula. Det unner jeg deg 🥰 God klem tilbake ❤

      1. Ja, stort sett så vet jeg det fra før, men det er litt utenfor min kontroll, selv om det er jeg som også kjenner dette tungsinnet.
        Jeg er en veldig var person med en litt 6. sans eller noe, så jeg kjenner mer enn jeg trenger å kjenne. Ihvertfall det jeg tror selv. Og da slipper det ikke så lett taket 😳🙂
        Tusen takk 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg