Siste maleriet

Litt annen teknikk igjen, og det ble helt annerledes i fargene enn jeg tenkte, for det blir så lett litt brunt når jeg blander enten jeg vil eller ei 😉

 

Må lære mer om fargeblandinger skjønner jeg 🙂

 

Men det ble veldig spesielt og fascinerende synes jeg.  Blir ikke enig med meg selv om noe navn på det. Fått mange tips av mannen, broren min og Wenche, men fortsatt ikke landet på hvilket navn.

Kanskje du kan hjelpe meg?

 

Forslag til nå:

 

Solstorm

Solskyer

Ayers rock (i Australia)

Dommedag

Morgenrødme

 

Det skal sies, at på bildet ser det rødere/mer orange ut enn i virkeligheten. Litt mer brunskjær, lilla og gult i virkeligheten.

Litt mer likt fargene her. Blir litt blasst på bildet i forhold til slik maleriet er

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg