Sett fra gåperspektiv

Hentet inspirasjon fra Utifriluft, og det hun så fra føreresetet på bobilturen sin 🙂

Vi har ikke bobil, og kjører ikke på tur så ofte, men i dag kom jeg meg ut på en liten gåtur, og da knipset jeg bilder som vanlig..

De får komme i neste innlegg, for betraktningene kommer først 😉

Jeg så

– Magerøya

– Barn som lekte og kranglet om hvem sin tur det var i sklia

– Besteforeldrene

– Blomster

– Oksekalver

– Mange biler på parkeringen til Magerøya,      pga Magerøydagen i dag

– Sykler til pynt og et fiskehode

– Skog

– Rådyr

– Atv med to personer, gressklipper og en fryseboks

– Folk, barn og hunder

 

Som du skjønner,  det er mye å se her ute også. Og nå har jo hyttefolket kommet for fullt, så det er ikke så stille og rolig lenger, det er biltrafikk, og mange som går turer..

Så nå gjemmer jeg meg litt inne igjen.. etter kl 12 kommer “alle” ut 😄

 

8 kommentarer

Siste innlegg