Se hva som skjer….

Fikk du med deg Dette innlegget  , så lovte jeg at du skulle få se hva som skjer videre..

Her lå jeg og prøvde å få ned pulsen på sykehuset sist fredag.

Var så heldig at jeg hadde en hel stue for meg selv, og fikk ligge på sofaen der. Fikk til og med pute  😀

I dag dro vi på Øra med et hengerlass for gjenvinning,  og i tillegg skulle vi innom Heim helsesenter der svigerfar bodde for å hente resten av klærne hans.

I tillegg ville vi ha med blomster og konfekt til de ansatte. De har vært så enestående flinke med både Ole og oss, så det var det minste vi kunne gjøre.

Vi besøkte også ei som Olav har kjent siden han var liten gutt, og som så gjerne ville snakke med han. Dessuten fylte hun nettopp 97 år, så vi syntes hun fortjente blomster også. 🙂

Men nå var det ikke det jeg skulle fortelle, for når vi kom på gjenvinningssentralen så ringte tlf min. Det var fra St.Olavs hospital, og de sa at jeg skal inn den 14. og den 18. Juli for å blokke ut årer…

De skulle ringt meg fra St.Olavs hospital Orkanger først,  men den tlf kom 2 minutter etter jeg la på den første.

Legen som ringte kunne fortelle meg at det ikke var så rart at jeg kjenner det snører seg til i halsen og brøstet når jeg får opp pulsen…det er visst ikke ME relatert det ihvertfall,  for årene er ganske tette 😳

Måtte ha med et illustrasjonsfoto ☺️

Så jeg fikk streng beskjed om å ta det med ro, og bare hvile. Og så fort jeg kjenner det tetner seg i hvilende stilling, må jeg ringe 113.

Ikke så rart jeg ikke har orket så mye de siste mnd.

Og fint at vi er flere i familien med slike utfordringer,  for da tar vi det alvorlig raskere.

Så det ser ut som det blir en rolig sommer,og flere Toppturer får jeg nok vente litt med da.

Verst er alt jeg har å gjøre i huset og sånn, men i følge mannen min så har vi god tid til det 😄

Jaja, sånn går no dagan her i Huset. Skal visst ikke være mye pusterom i år ☺️

Legger ved gårsdagens bilder. Her nyter vi både sola i går, og regn i dag 🙂

 

13 kommentarer
    1. Så bra at de fant ut av hva som var årsaken, og at det kan fikses. Begge mine foreldre har blokket ut årene, og fikk en helt ny hverdag etterpå. Mamma var så fasinert at hun fikk se på hun. Så dette går helt fint, og om ikke lenge er du klar til nye toppturer. Masse klemmer 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, det blir så bra! 😀 Håper også på en helt ny hverdag etterpå, for nå har jo formen bare blir dårligere for hver dag, og kanskje ikke så rart ☺️ God klem ❤️

      1. Tusen takk. Ja, alt står akkurat slik det står, ingen som forandrer på det 😄
        Har time den 14. Og 18.juli. Det var visst den første ledige timen. Helst ville de hatt meg inn før. Men jeg får bare la være å rake kongler, og klippe kanter som jeg gjorde i går. Pulsen skvatt jo i taket med første rivetak 😁

    2. Da må du høre etter og ta det skikkelig med ro. Du skal inn om en drøy uke først da. Ta ordentlig vare på deg sjøl og HVIL <3.

    3. Jeg leser litt her og der når jeg har nett. Her måtte jeg legge ved noen ord. Så godt du får hjelp med tette årer!!!! Skal undre meg på om du ikke kommer til å bli mye bedre. Kjenner så mange som har blokket årer og som jubler over resultatet. Ønsker deg all lykke til med dette. Klem fra meg.

      1. Tusen takk for det Randi. Ja, det blir veldig spennende, og jeg er glad det er noe som kan gjøres noe med. For det er jo skrekken at det skulle være ME som gjorde med sånn.
        Så jeg gleder med til mandagen er overstått. Hører at alle som jeg kjenner som har blokkert ut årer har blitt mye bedre. Faren min hadde mange gode år etter det han 🥰
        Håper du har det fint i ferien. God klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg