Rydde bort litt jul

Jeg måtte bare rydde bort litt av jula i dag. ☺

“Jeg få,kke sove om natta, stakkars, stakkars meg.

Hele hue det svirrer, å,huff, å huffameg”

Ja  du kjenner vel igjen denne fra Putti, Putt Pott?

Bare gjorde litt om på teksten 😁

 

Etter Annonsen kom ut i går, så driver jo hue mitt og pakker bort alt, og jeg har jo bare lyst til å stå opp og rydde. ☺

 

Sovnet til slutt ved 2 tida, og sov til 7:30

Da slappet jeg av til kl 9, men da måtte jeg komme meg i dusjen. Og det er jo en jobb i seg selv.

Men så satte jeg i gang, en del av julepynten måtte bort.

Før….  utdrag fra innlegget om pepperkakehus

Etter…. Olav har kjøpt julepynt han også. ☺

Pakket ned nesten alle små pynteting, og kakebrett og bokser.

Det hjalp veldig det.

Nå er det bare resten igjen 😳😲😁

12 kommentarer
    1. Noen liker å rydde litt av julepynten nå slik som deg. Det er så klart deilig å få rydda og vaska litt.
      Men her er det til 13. dag jul…sånn ca…
      Flott pynt du har igjen, God kveld videre…Klem fra meg.

      1. Takk for det.
        Jeg pleier aldri å rydde bort jula så tidlig, men nå som vi skal ha visning den 4.januar, så må jeg bare begynne ☺
        Vi pleier også å ha jula til rundt 13.dag jul. Ihvertfall over første helga i januar, mot den andre.
        I og med at jeg visst jeg måtte fjerne det tidlig, pyntet jeg tidligere enn vanlig også. 😀
        Mannen min sa ifra i dag, at neste år, skal vi ikke pynte før tidligst midt i desember, og ha jula til 13.dag 😄
        Ha en fin kveld du også. Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg