Rotehue

Det er meg det.  Er veldig god på å rote, men jeg er også god på å rydde, så da går det stort sett bra likevel.

 

I dag roter jeg. Begynte med den evindelige pakkinga, og kjente fort at kroppen ikke spiller på lag i dag.  Fikk pakket to oppbevaringsbokser, og så får jeg se om jeg får ryddet resten etterpå. Det står litt hulter til bulter.  Men det ble fort sofaen og pc.n på magen igjen 😉

 

Skulle liksom ta bilde av alle glasstinga som sto på bordet klart for pakking, men glemte det 😉

 

Får alltid ryddet opp før mannen min kommer fra jobb, for han er jo arkivar, og liker at ting står på plassene de skal være.  😉 Og som du kan lese HER, så er han god på å rydde 😀

 

Før jeg traff han, så sa jeg at jeg ønsket å treffe en mann som kunne hjelpe meg å ha litt orden, og du verden, det traff jeg 😀  Veldig godt å ha en slik mann, for han får raskt orden i kaoset, og på en slik måte at det blir så god plass.

Er det fullt i kjøleskapet, så setter jeg han på jobben, og plutselig får vi plass til mye mer…for ikke å snakke om oppvaskmaskin.  Jeg synes jeg setter ting så bra, men så kommer han og flytter og styrer litt, og dermed ble det plutselig plass til mye mer.

 

Noen ganger er det irriterende, men for det meste synes jeg det er helt topp.  🙂

 

Jeg har vært så heldig å finne en så flott, god og snill mann!  Han kan være utrolig sta, kverulerende, og irriterende, (det kan jeg være også 😉 )   men sammen med han, så har jeg det godt! ❤

 

Det å være to, ikke savne noen, kunne ha en å snakke med alt om, det er så godt, og jeg er så veldig, veldig heldig som traff han!

Vi har det mye moro sammen, og vi kan erte hverdandre på en god måte, og le av, og med hverandre, Vi kan diskutere og være uenige, men det er bare sunt.  Det vokser vi på.

 

Det går ikke å ha hemmeligheter for han heller, for han leser meg jo som en åpen bok.  Og noen ganger er det irriterende, for jeg kan tenke på en ting, også sier han det i neste sekund…og også andre veien.

 

Plutselig tenker jeg på en matrett, og så viser det seg at han har sitti og tenkt på det lenge. Jeg kan plutselig få lyst på potetgull, men det er jo fordi han har tenkt på det en god stund.

 

Så her kjenner vi hverandres tanker, og det er både godt og litt skummelt. 😉

 

Og igjen, så havnet jeg over på noe helt annet når jeg skulle skrive om meg som rotehue.  Klarer liksom ikke holde meg til et tema jeg. 🙂  En tanke, fører til så mange flere.

 

Men godt å kunne skrive litt godord om han jeg har vært gift med i snart 16 år 🙂

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Godt dere er to har det fint i sammen! Rot eller ikke, jeg liker å rydde jeg. Men jeg liker også at det er et hjem.
      Slike hjem vi ser her på bloggen (toppbloggere som ikke blogger lenger) De har en haug med unger..Men hvite møbler og ingenting utover. Det er ikke et hjem jeg kan leve med…
      Men om det ringer på døra mi, så kan jeg alltid åpne døra og slippe folk inn for det er alltid ryddig sånn jeg liker det.
      Det er aldri skittent eller oppvask på benken eller kjeler utover eller masse tøy i hauger. Men bladene jeg leser på og bøker som jeg titter i ligger fremme, det samme med håndarbeidet.
      Det var et vakkert. bilde av dere to ❤️❤️ Dere er faktisk veldig like av utseendet også synes jeg. Ikke akkurat på dette bildet, men andre bilder du har vist frem.

      1. Det høres ut som du har det mye likt det vi har det her til vanlig. Blir litt mer rot under pakking, men her står det heller ikke oppvask på benken, og det er rent og greit. Orker ikke kaos, støv og skitt. ☺
        Vi har fått høre at vi er ganske like ja. Ei lita jente spurte oss en gang om vi var søsken fordi hun syntes vi var like.
        Første gang jeg så bilde av mannen min, syntes jeg han lignet på søskenbarnet mitt 😀
        Tusen takk for hyggelig kommentar. 🥰

    2. Hehe, sånn er jeg også, jeg får plass til så mye mer både i kjøleskap og oppvaskmaskin enn resten av gjengen. De andre skjønner ikke at det går, men det går. Veldig fint å være to om mye også så fint bilde da gitt.❤

    3. Så utrulig koselig å lese når du skryter sånn av mannen din..og at du har det godt sammen med han. Ingenting er bedre enn det <3 Ha en riktig fin kveld, du "rotehuet", hihi 😉 Klemz

    4. Rotehue??? Synes du er en kreativ og sprudlende person. Noen ganger trenger vi rot for å få fram andre tanker. Det fikk du til her. Så blir det ryddet, og roen senker seg igjen. Herlig å lese. Kos dere videre dere to!

      1. Tusen takk for det Randi. ☺ Jeg er et rotehue innimellom men stort sett får jeg orden i tinga igjen 😄 Så koselig at du synes jeg er kreativ. Det tenker jeg ikke ofte om meg selv 😀 Vi koser oss vi 🥰 Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg