Rolig søndag

Etter at Olav tok en tur på sjøen, og gjestene dro like etterpå, så ble det bare avslapning for meg.

Tenkte å legge ut litt bilder, men så la jeg dem over på pc,n og nå som det er kveld, og jeg sitter i godstolen, så orker jeg ikke gå opp for å hente pc,n. 😁

Men noen har jeg på tlf

Planen i dag var å sortere bilder,  skrive innlegg m.m. men så bare gikk dagen uten at jeg fikk somlet meg til det.

Så jeg må komme tilbake med flere bilder fra helga,  i morra kanskje 😉

Det har vært en koselig helg, og mye skravling 😀

Og litt gåtur, en liten time på terrassen før vi ble så frosne at vi måtte inn og få i oss varmen. ..og selvfølgelig måtte de ned på kaia, og på Måketoppen

Har ikke spurt om å få dele bilder, så da blir det bare med ryggen til ☺️ Søstra mi, nr 3 i flokken og hennes venn

Her er hun på Måketoppen

De fikk se Cruiseskipet Arcadia i tåkedisen

 

Vi serverte hjemmelagd pizza en dag, og kveite i går. Alt falt i smak 🙂

 

Nå er det Rosenborgkamp på tv, og varmepumpa gjør det godt og varmt, for det har jammen meg ikke vært varmt ute denne helga 😉 Men det er jo ikke noe nytt. Det er 10 ° ute nå 😁

 

 

13 kommentarer
    1. Det er nok godt å hvile litt etter besøket.🤗
      Hyggelig med besøk, tur, godmat og masse skravling. Nyt søndagskvelden!😊

      1. Ja, det er godt å hvile, men det var mye hvile mens de var her også. Rolige folk, og ikke noe stress, så det var bare hyggelig ☺️
        Tusen takk. Nyt søndagskvelden du også 🙂

    2. Så koselig besøk da, og maten ser nydelig ut. Været hos dere er ikke bra, så synd med sjøen rett utenfor døra og du kunne badet – men skjønner at det er kaldt og guffent. Så flott hår din søster har! 🙂
      Men du får ha en fin kveld og slappe av litt 🥰

      1. Tusen takk. Ja, det var veldig koselig med besøk. Godt å ha noen av mine her litt også ☺️
        Ja, hun har langt, flott hår 😀
        Altfor kaldt til å bli fristet av et bad. Hun sendte melding nå, vel hjemme i Fredrikstad, at det var varmt og godt 😄 Har slappet godt av i kveld, med en liten gåtur med naboen og Nemi 🙂 God søndagskveld ❤️

    3. Det er alltid koselig å få besøk, men det er lett å bli sliten.. Da er det godt å kunne slenge beina opp å slappe av en stund. Mmm, så mye god mat på bordet også 🥰 Håper du får en fin mandag, klem 🤗

    4. Så koselige bilder og koselig med besøk. Men det er ikke alltid man orker å finne bilder og skrive, det vet jeg nokså mye om :).

      1. Tusen takk for det. Ja, det var veldig koselig med besøk. Jeg la over bildene for fort på pc,n. Når jeg har de på tlf er det så enkelt når jeg blogger fra den 😉🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg