Prosjekt terrasse fortsetter….

Som du kanskje fikk med deg HER så holder jeg på med klargjøring av terrassen for sesongen. For som det står skrevet; I år skal møblene ut 😄

Vi har fått tips om beis som skal være veldig bra, og holder i 3-6 år, og ikke noe flassing. Så i morra, når vi allikevel skal først til frisøren, deretter til Vinje kirkegård for å plante på gravene der, da passer det fint å kjøre til Halsa samtidig. Der får vi tak i Møretyri 😉

Det jeg fikk gjort i dag, var å male murveggen ved terrassen.  Det er noen år siden, og som du sikkert så i forrige innlegg,  så har den flasset av litt.

Men vi har så perfekt malevær nå, så jeg satte i gang etter frokost.

Dumt jeg må stå med ryggen til den fine utsikten,  men snart kan jeg nyte den fra hengekøya ☺️

 

Det ble da bra? Ihvertfall mye bedre enn det var.😀

Skal male muren rundt hele huset, men det haster ikke, så det får stå til senere. I dag bare pusset jeg, og malte alle steder det var flasset av. Så slipper jeg med et strøk på resten håper jeg. Får legge tykt på 😁

Jammen meg godt jeg var i så god form i dag når jeg våknet, med Bodybatteri på hele 27 🫣

Og det er ingen vits i at du sier jeg må ta det med ro, det nytter ikke. Det må gjøres. Jeg legger inn halvtimes hvile mellom strøkene, så klarer jeg det. 😉

Olav tok nest siste økt med veden, og fikk kappet opp alt. Jeg hjalp ham litt på slutten, for han slet med å klare resten da han var såå sliten han også. (skikkelig radarpar vi to 😄)

Så var det å blåse saga ren for spon, og bære den i kjelleren.

Men da var det ikke krefter igjen for noen av oss, så etter en rask lunsj, bare det opp i senga. Og der sluknet han, og jeg roet ned litt ihvertfall. 🙂

Så sånn går no dagan for oss for tida, men vi ser litt ende på enkelte prosjekt, og det skal bli såå godt. Kanskje det blir overskudd til en liten sykkeltur på Sølvpilen  snart 😀

 

Jeg beklager lite engasjement hos dere, men sånn må det bli innimellom. 😘

14 kommentarer
    1. Jeg syns dere er skikkelig flinke altså! Kjører på med det ene etter det andre! Og muren blei fin – jeg skal ta min også, bare veggene er malt… 🙂 god klem

      1. Tusen takk for det. Vi må bare kjøre på, for det er slitsomt å ha det oppi hue også 😁
        Gikk jo i hele fjor sommer og skulle gjøre det ene og et andre, og mye vi ikke fikk gjort pga bæret m.m.
        Så nå er det godt å få det unna, så kanskje det blir noen rolige år etterpå ☺️
        Lykke til med maling du også. Klem 🥰

    2. Dere har vært virkelig flinke.🤗👌🏻
      Litt for litt, så får man ting gjort.
      Godt at dere kan ta dere en hvil etterpå.
      Det hjelper godt på.🥰
      Nyt kvelden!🤩

      1. Tusen takk for det. Ja, litt om gangen, så kommer vi i havn til slutt. Jobber bare formiddagen, det er mer enn nok. Men det er artig også 😀
        Kvelden er nytt, nå venter senga igjen 😉 God natt 🥰

    3. God morgen!
      Ting og tang må gjøres – og da må en bare prioritere 🙂 Sånn er det med den saken. Det blir flott hos dere – og dere står på 😀
      Lag deg en fin tirsdag <3 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg