Terrassen klargjøres. I år SKAL møblene ut 😀

I fjor var det så få dager med sol og varme, at vi hverken fikk vasket og beiset terrassen,  eller hatt ut verandamøblene.

Du kan se slutten på sommerdagene i fjor HER

Noen fine solnedganger ble det likevel 🙂

I år satser vi på en fin sommer, og i går fikk jeg skurt, og spylt terrassen.

Det var en del grønske, så det trengtes. Nå skal det få tørke noen dager, før vi har på beis på gulvet. Resten skal få være slik det er.

Vi har blitt anbefalt å ikke hverken beise eller male ellers, for da blir det til at det må gjøres hvert år.

Så det skal få gråne fint, helt naturlig ☺️ Akkurat som håret mitt 😄

Det var en tung jobb, og jeg kjenner at armene trenger litt styrketrening, de er dårlig trent nå gitt😁

Olav skiftet dekk på Peugeot,n..og jeg hjalp til med å fjerne stein og vaske dem.

Godt det er helg nå, så resten av denne dagen, og i morra, blir hvile. Vi måtte bare gjøre litt i dag også.

Men nå skal vi ut igjen. Vi har hatt noen timer med kongekroning, middag, og kaffe. 😉

 

12 kommentarer
    1. Hvis man ikke er vant med sånt arbeid, eller vant med trening, så kjennes det voldsomt. Jeg fikk sjokk når jeg begynte å trene. Vondt hver gang. Men nå er det ikke så ille lenger 🙂

      1. Helt sant. Skulle gjerne trent mer, og gjort mer så kroppen ble vant til det igjen, men det går jo ikke lenger dessverre. Desto mer jeg gjør, jo værre blir jeg 🙄
        Men glad for alt jeg klarer ☺️

    2. Så bra innsats av deg da! Min mann gjorde jobben på vår terrasse forrige helg. Tung jobb var det 🙂 Vi satser på en flott sommer med mye både utesitting, soling og grilling 🙂 Ha en god lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg