Navneforslag Sølvpilen

Som dere sikkert fikk med dere, så ba jeg om Navneforslag på Elsykkelen min.

Og ettersom jeg likte Sølvpilen veldig godt, og det var to som foreslo det, så ble det også 2 som fikk gaver som takk for hjelpa 😀

Forleden dag så jeg at Strikkekjerring hadde mottatt den lille gaven fra meg, og skrevet et innlegg om det. Tusen takk Elin! ☺️

 

 

Jeg fikk lov til å stjele et bilde av henne, og også av det hun fikk.

 

Jeg fikk ikke tatt bilde, for jeg kjøpte sjokoladen rett før jeg sendte pakka ☺️

 

Det var en til som foreslo Sølvpilen, og det var mannen min 🥰

Han hadde ikke hørt Elins forslag 😉

 

Nå får jeg jo ikke noe innlegg i bloggen han ikke har, så jeg passet på å ta bilde av ham før han rakk å spise opp gaven 😄

 

 

Tusen takk for navneforslaget begge to 😀

10 kommentarer
    1. Skikkelig fint navn og så fine vinnere…
      Leser mannen din bloggen din? Noen menn er jo der, mens andre ikke…hehe…

      Herlig bilde av mannen i huset – koselig.

      Klem<3

      1. Ja, mannen min leser bloggen min, men ikke hele tiden. Når han kommer på det, og når jeg forteller han at han er med i et innlegg 😉 Jeg får lov til å ha han med. Spør alltid først om det er greit når det er noe ekstra jeg skriver.
        Det er en herlig mann jeg har 😉 Klem ❤️

    2. Tusen tusen takk for gaven.🎁🌟
      Det var så hyggelig å finne pakken i posten.🎁
      Så hyggelig at vi tenkte på samme navn.
      Koselig bilde av mannen din.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg