Potetgull

Når vi får lyst på potetgull, da spiser vi det. 😀

Vel og merke, hvis vi har da. Er jo langt til butikken, så vi passer på å ha litt på lager.

Ikke reklame dette altså…

Før fylte vi en stor glassbolle, og den ble stort sett tom.

For når jeg først begynner på potetgull, da må jeg tømme bollen. Er best det på slutten liksom.

Så som regel lar jeg Olav spise mest mulig…(er jeg ikke snill da? 😁)….så håper jeg han spiser så mye, at det ikke blir så mye for at jeg kan tømme bollen.

Vil ikke legge på meg vet du 😄

Men nå har vi slutta å fylle den store bollen. Ofte så ha Olav lyst på det med paprika, og jeg det med salt.

Da fyller vi en skål hver i stedet. Og da får jeg jo tømt skåla hver gang 😉

Litt forskjell på størrelsen kan du si 😂

Olav gikk for denne i dag til høyre i dag

Men så droppa han ei brødskive og litt rabarbragrøt også da. Det spiste jeg først, for jeg har en sånn sultendag 😄

Så nå har vi brukt opp godtekosen for denne uka. Kan jo bli mer, men sjelden vi spiser sånt i helga nå.

“Har vi lyst har vi lov, har vi vett, lar vi vær” 😂

Er du svak for potetgull du? 😉

19 kommentarer

Siste innlegg