Poff, så gikk lufta ut

Jeg har jo endelig kommet tilbake i hue, men du verden så skjørt det er 😁

Artig å blogge igjen, men så skjer det noe…igjen…

Så nå som jeg endelig følte at det var masse luft og oppdrift i ballongen…

Så, poff, gikk lufta ut, og jeg ramlet nesten pladask ned igjen…

Neida, jeg klarte å stoppe det i dag, og jeg har sitti på hendene mine fram til nå..

Ikke bokstavelig da, jeg har klippet kanter, og fiksa litt ute, så hendene er i gang de, er vel mer fingre over tastatur jeg har holdt igjen til nå.

Det jeg har lyst til å skrive i dag,  det skal jeg eventuelt skrive på et lukka Word dokument.

For noen ganger, så blir snille meg rene lemenet…. du vet at de kan bli så sinte at de sprekke?

Lemen som hisses opp, kan plutselig falle om i krampetrekninger og dø. Den vanlige oppfatningen er at de blir så sinte at de «sprekker», men årsaken bak er trolig langvarig stress som kulminerer i en sjokksituasjon

Hentet fra Store norske leksikon

Noen ganger blir jeg først sint, så oppgitt, så lei, så indignert og irritert….og når jeg kjenner på mange følelser på en gang, da kommer skrivetrangen 😉

Et rart blogginnlegg tenker du sikkert nå, det ville jeg tenkt 😄

Men jeg må bare få ut litt, selv om jeg ikke skriver om årsaken.   Jeg har nemlig lært at jeg trenger ikke forklare meg, og jeg kan skrive hva jeg vil her, for det er jeg som bestemmer 😁

Sånn, da begynner det å bli mer luft i ballongen igjen 😉☺️

God lørdag! 😀

 

11 kommentarer
    1. Jeg har også god erfaring med at skriving hjelper mot frustrasjon og sinne……gjort det mange ganger opp gjennom, jeg. Men ikke på bloggen. Holdt det for meg sjøl, men det var vel mest for at jeg ikke hadde blitt blogger ennå på den tida🤔 Fint innlegg du har her, synes jeg🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk for det. Litt rart innlegg, men greit å skrive det her også tenker jeg. Alt er ikke bare solskinn, også “snille piker” kan bli sinte ☺️😄

    2. For det er nemlig det du kan, DU kan skrive akkurat det du vil og jeg tenker at blogg er mange ganger terapi. Håper du får ut energien som noen typer frustrasjon gir. Og ellers syns jeg ikke innlegget var rart, det sa mye uten å si det vi som lesere ikke behøver å vite. Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg