Pizza

I går fikk vi igjen lyst på hjemmelaget pizza, så da var det bare å sette deig, og finne noe å ha oppå.

Fant baconterninger i fryseren, og en boks med annanas.

Ost har vi alltid,  så det var enkelt.

Men så mangler vi pizzasaus,  og da var det bare å mikse litt selv av det jeg fant.

Ketchup, lettrømme, majones og grillkrydder. Smakte til dette, og den ble faktisk god,  og ikke så rennende som pizzasaus på boks ofte er.

Hadde ikke så mye annet i hus nå, så da  brukte jeg det vi hadde.

Så skulle jeg kjevle ut deigen, og da viste det seg at kjevlet hadde flytta allerede 😲

Men ikke det lille barnekjevle,  så da måtte jeg bruke det. ☺

Kommer nok til å bruke det siden også, for det ble så enkelt å kjevle helt ut i kantene 😀

Hadde på saus, bacon, annanas og ost

Deigen este perfekt, og smaken totalt sett var det beste jeg hadde lagd i følge mannen min, så da ble det ikke noe til overs når kvelden var over 😄

For mye spist? Jepp, men det var jo helg 🙈☺

16 kommentarer

Siste innlegg