Palmesøndag

I dag våknet jeg sent, så en bedre frokost, med egg m.m ble nesten brunsj.

Godt med en rolig søndag, hvor gudstjenesten høres på radioen, regnet pisker på ruta, og det er godt og varmt inne.

Ettersom det ble en dag med mange gjøremål i går, blir denne dagen rolig og avslappende. Har lest litt blogger etter en god dusj, og mannen sitter med sine ting på pc’n.

Ettersom det er helg, har jeg sminket meg litt også, bruker ikke gjøre det hver dag ellers.

Allikevel ser jeg rimelig trøtt ut 😄

 

I går koste vi oss med Vera på tv, og litt konjakk i glasset. Ikke rart det blir sen morra da. Og ihvertfall når jeg ikke sovnet før etter 03 engang. 😊

 

Sjelden vi drikker konjakk, men det er godt en gang i blant.

 

Jeg må stikke ned i kjelleren og hente en liten hagesaks, for jeg hentet inn bjørkeløv i går, og jeg er ikke godt på sånt, så mannen lurte på hvorfor jeg måtte ta med hele treet inn. 😂🙈

Hehe, greit, jeg skal klippe det ned, og gjøre det slik vi har gjort før. Litt lite pynt til så mye løv. 😉

Sånn, bedre nå mannen min? 😚

 

Kos deg og nyt palmesøndagen! ❤️

 

God klem

 

 

10 kommentarer
    1. Å kose seg med Vera på en lørdagskveld, er ikke det verste man kan gjøre ♡ Pluss litt ekstra i glasset. Her nå påsken flyttet inn, og jeg skal slappe av resten av dagen. Ha en fortsatt fin søndag 🥰

    2. Å putle med småting på en søndag er jo lov. Og også å sove litt utpå. Jeg sovnet ikke før lenge etter 04, og har bare sovet 3 timer. Men så satser jeg på at neste natt blir en lengre natt 🙂
      Kos deg og nyt denne dagen ♥ Klem

    3. Høres ut som du har hatt dn rolig og fin søndag.🤗Kjekt å kunne slappe av litt.
      Fine påskeegg du har funnet frem.🐥🐣

    4. Koselig å ta med kvister inn – jo flere, jo bedre, hihi…..! Konjakk var det i mitt glass også i går – jeg liker det godt! Nyt dagene som kommer nå da! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg