På,an igjen 😀

Det er mandag,  det er hverdag, så hviledagen er over.

Heldigvis våknet jeg litt mer våken i dag, etter en god natt.

Men ikke så veldig mye energi enda kjenner jeg 😳

Allikevel er vi i gang igjen…i gang, med gangen 😁

Gangen mellom de 2 stuene vi har pusset opp, trengs virkelig litt maling m.m

Så i dag startet vi etter frokost, med å tømme gangen, skrape maling, og tette hull.

Måtte ha en pause, for jeg merker at jeg har stått på litt mye noen uker nå.

Så jeg får ta det litt etter litt. Heldigvis er den liten, så det skal gå greit. 😉

Karmer og lister skal males først, og taket skal Olav male 🙂

Blir godt å få ferdig denne også.

Fikk du med seg de andre oppussingsinnleggene?

Hvis ikke, aå finner du dem HER og HER

God mandag! 🥰

10 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Ja, er i farta nå, i forhold til før, men jeg strekker strikken litt kjenner jeg.
        Men det går bedre enn før uansett ☺️
        Nyter dagen meg gåtur og takmaling 😉 Ha en fin dag. Klem ❤️

    1. Det er gøy å pusse opp og fornye, men du må ikke glemme å slappe av så strikken strekkes for langt. Ønsker dere begge en fin mandag, klem 🤗

    2. Nei så sannelig, nå er de i gang igjen! Var pausen etter forrige stueprosjekt lang nok, tro? Det tviler jeg på. Men jeg er nok for langt unna til at du hører stengstemmen min 🤗 Og dessuten er jeg ikke så flink til å være streng 🤣

    3. Dere kjører på – det blir jo så fint! Jeg har mistet masse piff etter at jeg var ferdig med kjøkkenet….. sliter med å finne igjen energien nå! Klem <3

      1. Ja, det var litt tungt å komme i gang i dag, men jeg liker å male, og vi vil så gjerne bli ferdige, og kunne slappe av resten av tida mot jul 🙂
        Vi er jo “bare hjemme “, så da går det lettere 😉❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg