Endelig ferdig med stue 2 🙂

Du som følger meg, har sikkert fått med deg disse innleggene:

Finn 5 feil

Malermester

Jeg ble ferdig

I dag har vi ryddet på plass i stue 2, fått på plass nytt teppe, nytt bord, og bært vitrineskapet inn i den andre stua.

Det er den som står for tur til oppussing nå. Men først skal vi ha noen dager med bursdagsfeiring, besøk m.m

Vi har endelig fått hengt opp bilder igjen, og nå er mine besteforeldre også kommet på veggen.

Og selvfølgelig har Olav sine oldeforeldre,  besteforeldre og foreldre kommet på veggen her istedet for den andre stua.

Det er litt blanding av gammelt og nytt

Når vi blir ferdig med den andre stua kan jeg endelig få satt ting på plass i skapene etter flyttinga.

Her skal vi ha tv oppå skapet etterhvert.

Så når barnebarna kommer kan de kose seg her og se filmer. Og vi voksne kan se nyheter og andre kjedelige ting i den andre stua.

For en luksus!

Pipemuren har jeg igjen å male, og dørkarmen til gangen.  Men det går fort ☺️

Vi synes vi får det så koselig. 😀 Vi er begge glad i gammel stil, så nå har vi virkelig kommet hjem 🥰

 

14 kommentarer
    1. Det viktigste er at man har det koselig 🙂 Trives der man er, enten det er nytt eller gammelt 🙂 Jeg har kjøpt ny Ikea-sofa i dag jeg. Det blir bra HER 🙂 Godt du blir ferdig <3

    2. Her har dere sannelig fått til en herlig blanding av gammelt og nytt. Veldig koselig! 🙂 Jeg heklet små duker i samme rosafarge som den som er på bordet ved sofaen en gang i tida, da jeg var ca 20 😀

    3. Ååå, så koselig!🤗🤩
      Jeg elsker at man har sin egen stil og at ikke alt skal være minimalistisk og nytt.
      Det er godt å se at det bor mennesker i husene og ting og bilder er viktige.🥰
      Nyt kvelden i nystua!🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, dette er er gammelt hus, og det skal få være litt gammeldags og koselig.
        Den andre stua blir litt mer moderne og minimalistisk ☺️
        Her nytes kvelden, og det må du gjøre også 🥰

    4. Ja, det ble lekkert – en drøm dette! Godt å ta vare på husets sjel og det har dere klart, for meg som bare ser bildene da.
      Flott ble det og kos deg/dere med dagen…Klem herfra.

      1. Tusen takk for. Vi prøver å ta vare på husets sjel, for det er et veldig spesielt hus, med mye historie. Og den gamle stilen må vi beholde litt av ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg