Og der dro han…

 

Ble plutselig og overraskende alene sånn like etter frokost 😳

Jeg ante fred ingen “fare” mens vi spiste.

Han var nydusjet, og i fintøyet da jeg sto opp, og etter en dusj og på med litt fintøy sjøl, dekket vi frokostbordet.

Neida, ikke sånt fancy frokostdekking. Vi har alt pålegg på brett, og brødet ferdigoppskjært, så det er fort gjort 😄

Nok om det..

Plutselig sier han:

“Da drar jeg da”

 

 

“Hæ..hvor skal du da?”

“Til Orkanger.Jeg sa jo det ”

“Ja, men da sa du at du skulle dit til uka, ikke i dag ”

Jeg vet jo at han stort sett vil at jeg skal være med, men jeg var jo ikke forberedt på det nå..

Joda, jeg var presentabel nok, men trenger litt tid likevel.

Men som han sa, “jeg vet jo at du er sliten, så jeg tenkte du ikke ville være med”

Koselig å kjøre tur med mannen min, men jeg er glad for å slippe sånn tur/retur som varer rundt 3 timer om jeg ikke må.

Så da fikk jeg plutselig alenetid sånn på formiddagen..

Blir litt sånn betutta med en gang, men så setter jeg på musikk, og danser litt for meg selv..og da blir jeg blid igjen 😄

Og jeg vet han har godt av litt alenetid også. Spesielt med å kjøre bil, for det har alltid vært hans fristed, og da spiller han musikk med skikkelig bass, så det høres lang vei når han kommer tilbake, og er som regel blid som en sol han også 🌞

Så etter å ha ryddet og tatt litt dråpebilder, la jeg meg på sofaen igjen.

Passer på å hvile når jeg er alene..før ville jeg kledd på meg og gått til Kråka eller runden, men det må bli en annen gang ☺️

Kan nok tenkes jeg går en liten tur etterpå for å få frisk luft, og nyte at det ikke regner 🙂

Deilig å kjenne at noen våketimer i natt gjorde at tankene letnet igjen. Ikke alltid at det er de negative tankene som får feste, ofte ser jeg klarere på ting når jeg er våken i de stille nattetimene.

Utsikten i dag

Og i går kveld kl 23

Msc Preziosa passerte.

Zoomer du inn kan du se et skip rett foran det. Ser ut som det sleper cruiseskipet 😄

Jeg tok bilde av den første båten når jeg oppdaget cruiseskipet 😄

 

God lørdag 🥰

 

8 kommentarer
    1. Kos deg masse, må jo være deilig med alenetid tenker jeg..Spille musikk og danse <3 kem..
      Herlige bilder,,,
      Jeg elsker å være på cruise……………

      1. Veldig deilig med alenetid, det trengs innimellom 🙂
        Ble mer hvile enn dansing, men litt er godt det også. Har aldri vært på cruise jeg, men kan tenke meg det er fint. 😀 God klem ❤️

    2. Nyt alenetiden 😍 Det er jo egentlig deilig med alenetid. Da får man spille musikk, lese, slappe av og se de TV-programmene man vil.

      Kjempeherlige bilder, og det bildet av cruisebåten var supernydelig 😍

      Ønsker deg en superfin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk.
        Ja, det er godt med alenetid. Trenger det innimellom. Tv får være av, men musikk, tur og litt blogging blir det 😉😀
        Nyt dagen! Klem ❤️

      1. Tusen takk. 🙂
        Ja, du har i overkant mye alenetid. Jeg trenger ikke så mye, men når vi er sammen stort sett 24/7 er det godt med noen timer i ny og ne 😉🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg