Natheless sin siste bok – “Dagbok”

Igjen har Randi skrevet en bok, og jeg var ikke sen om å vippse henne 100 kroner for den. 🙂

Og det er ikke hennes siste, som i at hun ikke skal skrive flere bøker, men hennes nyeste bok.

Du kan lese mer om den inne hos henne HER

 

Jeg ser at noen skal vente til påske med å lese, men jeg klarte ikke vente lenger enn til i dag tidlig jeg 😉

Når jeg våknet, så var det så godt å slappe av litt i senga, at jeg lastet ned boka, og begynte å lese. 😀

Det var nok ikke så lurt, for jeg fikk jo enda mindre lyst til å stå opp. Ville bare fortsette å lese.☺️

 

Når jeg kom til kapitlet hvor de sto på stasjonen i Rakkestad, ja, da ble det enda mer spennende for meg å lese boka. Her er jeg på kjente trakter! 😀

Gleder meg til fortsettelsen, men jeg måtte stå opp og gjøre rent i huset først 😄

 

Har du ikke skaffet deg boka, anbefaler jeg denne.  Natheless – Randi skriver så bra, og jeg er litt misunnelig, for jeg har alltid ønsket å kunne skrive bøker selv. Men jeg har ikke denne evnen, så da koser jeg med med andres bøker i stedet, og Randi sine bøker er så bra skrevet, og med et varmt og godt innhold.

Hun fengsler leserene, ihvertfall meg 😊

8 kommentarer
    1. Ååå, du er da så snill med dine ord. Utrolig gøy å skrive, men lykke å dele det med deg og andre. Rakkestad er med ja. Klem! Ps. Du kan skrive for jeg har da lest om livet ditt!!!

      1. Å, det er ikke å være snill, det er bare sannheten ☺️❤️
        Jo, jeg kan skrive, men absolutt ikke for en bok som fengsler slik du klarer 🙂
        Du skriver utfyllende og detaljert, og samtidig kort og konsist 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg