Morsdag

En rolig morsdag i dag.

Ute er det regn og vind, så det frister ikke med noen tur ut.

 

Vi koser oss med VM i skiskyting,  strikker og jeg ble servert en veldig god middag.

Olav hadde planlagt den for flere dager siden,  for ingen av oss hadde lyst til å dra noe sted for å spise ute.

Så det ble hjort og elg, med godt tilbehør 🙂

Utrolig mørt kjøtt, og sausen var bare sååå god 😀

Så nå er det bare å slappe av resten av dagen.

Ungene har sendt koselige hilsener, og jeg har fått ringt mamman min. 🥰

Hun har fått kort og blomster, og så er det ekstra koselig å høre stemmen hennes ❤️

Er glad så lenge hun klarer å snakke i tlf,  og om det er litt surr og hun ikke forstår alt, så er det godt å høre hun sier jenta mi, når hun kjenner meg igjen på stemmen ☺️❤️

Vi har både eplekake, is og mer vaffelrøre igjen etter at vi hadde besøk i går, så det blir noe godt til kaffen også 😉

Håper din morsdag er god, du som er mamma 🌹❤️

 

 

10 kommentarer
    1. I dag er det morsdag ja. Husker så godt da søsteren min og jeg var små når det var mors- eller farsdag. Vi stod opp, kokte kaffe som vi serverte foreldrene våre, og laget tegninger. De ble jo så glade ❤😊 Vi laget jo mye på skolen til mors- og farsdager.

      Regner her også, og det er skikkelig isholke på veiene.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for det. Ja, jeg husker også det godt, og jeg har noen av tegningene ☺️ Koselige minner ❤️
        Her har heldigvis isen forsvunnet. 🙂
        God klem 🥰

    2. Gratulerer så mye med morsdagen!🎂🎁🎉
      Godt å se at du er blitt tatt godt vare på i dag.🥰

    3. Gratulerer med morsdagen din, Heidi! Høres ut som om du har hatt en vakker dag! Jeg har hatt besøk av prinsessa mi, ellers har søndagen vært som søndager pleier å være! Klem <3

      1. Så koselig at du fikk besøk av prinsessa di da 🥰
        Har vært som søndager flest her også, bare at jeg slapp å lage mat 😉
        Tusen takk. Og gratulerer med morsdagen til deg også.🌹 Klem 🙂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg