Minner og affeksjonsverdi

Ettersom mamma har kommet på sykehjem, og pappa døde i 2018, så har vi søskna fordelt litt av tingene de har hatt sammen, og som vi har vokst opp med.

Når vi var i Halden fikk jeg sett igjennom litt av det jeg hadde valgt ut, og noe av det kunne ungene mine tenke seg, så jeg tok bare med noen av de tingene som jeg har gode minner fra.

Er jo grenser for hvor mange ting vi kan ha, for Olav og jeg har en del sammen, og han har arvet et helt hus med diverse, så vi må sortere og velge ut det som vi kjenner vi vil ha.

Her skal du få se noen få av tingene jeg hadde med meg nå.

Denne skåla har jeg spist mye twist av, og annet godt.

 

Måtte jo fylle den opp ☺️

 

I denne skåla hadde de ofte nonstop ☺️

Fløtesettet tror jeg er etter mormor, og mamma har brukt det en del også 🙂

 

Kjente det var koselig å sette det fram, men når jeg skulle bruke denne koppen i dag, så begynte jeg plutselig å storgråte.

Rakk ikke stoppe det engang. Denne har jeg drukket mye kaffe og te av når jeg var hos mine foreldre de siste årene.

Så minnet om pappa, og savnet etter han overstrømmet meg noen øyeblikk før frokosten i dag. 🙂

Godt med slike små og gode minner ❤️

Mamma og pappa i gode dager 🥰

Bare jeg ser dem på bilde, kjenner jeg de gode klemmene jeg alltid fikk 🥰

Heldigvis fikk jeg mange gode klemmer av mamma den siste uka ☺️❤️

12 kommentarer
    1. Gode minner har du helt klart, nydelig ting du valgte ut.
      Er det fiolmønsteret på dette fløtesettet ditt?
      Det ligna veldig.

      Flotte foreldre du har/ og hatt med faren di som er død da. <3
      Mamma har et helt stort hus med ting! Men hun bo jo hjemme enda!

      1. Det kan ligne fiol, men jeg vet ikke 🙂
        Blir nok en del minner for deg også da tenker jeg 🥰
        Mamma pleier å si at det ikke er rart vi barna er så flotte, som har en så flott pappa, og da sier vi at vi er heldige for vi har en flott mamma også ☺️❤️

    2. Kjenner igjen de fleste av dette, og ja fløte og sukkersettet er fra mormora di ja🥰🥰ille koslig med noen minner 😍😍🙏🏻.
      Fint bilde av storesøstra og svoger’n min. ❤️💙 maaaaaange god minner fra opplevelsen opp igjennom🙏🏻🥰😘😘. Mye gøy og fanteri og skuespill og skremming😂😂😂.
      Nå har jeg lest og tittet gjennom en del av bloggen din Heidi. Artig å lese og se bilder, har vel settet noe av bildene på snap også. Roter litt fram og tilbake her da vettu😬😳🙈🙈😂. Ønsker deg og Olav mange flotte og gode dager framover 🥰🥰😘😘C U

    3. Kjenner igjen de fleste av dette, og ja fløte og sukkersettet er fra mormora di ja🥰🥰ille koslig med noen minner 😍😍🙏🏻.
      Fint bilde av storesøstra og svoger’n min. ❤️💙 maaaaaange god minner fra opplevelsen opp igjennom🙏🏻🥰😘😘. Mye gøy og fanteri og skuespill og skremming😂😂😂.
      Nå har jeg lest og tittet gjennom en del av bloggen din Heidi. Artig å lese og se bilder, har vel settet noe av bildene på snap også. Roter litt fram og tilbake her da vettu😬😳🙈🙈😂. Ønsker deg og Olav mange flotte og gode dager framover 🥰🥰😘😘C U

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg