Midtbloggere

Synes det er på tide at de av oss som ligger på plassene 50 – 55 får litt mer oppmerksomhet.

Så herved kommer litt om disse bloggerne

 

 

I dag er det Fruensvilje som ligger på plass nr 50.

Hun viser oss bilder av urtehagen sin. En driftig og arbeidsom dame, som liker å ha sine egne grønnsaker og urter, og hun høster alt, og bruker det til egen husholdning.

Eller liker hun turene rundt heimen, og tar mange flotte naturbilder. Vel verdt et besøk, om du ikke har vært der allerede.

 

———‐‐—‐–‐——–

 

På plass nr 51 er Hverdagsblikk. En blogger jeg så vidt har besøkt tidligere, men som virkelig fortjener flere besøk, både av meg og andre.

I dag var hun ved Verdens ende, og for noen flotte bilder hun har i sine innlegg 😀

En som liker både hverdagen og naturbilder er jo slik jeg liker det også. Stikk innom og ta en titt.

 

———————

 

Plass nr 52 tilhører Friluftsheidi, også en dame jeg har kikket innom tidligere, men leser så mange blogger, at det ikke har blitt så stor ofte.

Hun er heltidsansatte i egen helse. sliter med sykdom, men klarer å nyte livet likevel.

I dag skriver hun om at hun har vært museumsvakt. Hun skriver om forskjellige ting, så her også må jeg inn og lese mer etterhvert.

 

 

-‐—————-

 

 

Nr 53 er Annebe, fotomodell på blogg, og en feiende flott dame. Både på utsiden og innsiden.

Har fulgt hennes blogg i flere år nå, og det er like herlig hver gang å se hennes blide smil, og flotte antrekk.

Hun liker også godt å ta bilder i nærområdet i Drammen.

Ettersom hun har ME som meg, så blogger hun ikke hver dag, men hun kan også følges på insta, for der er hun mer aktiv.

Hun fortjener virkelig at du stikker innom.

 

—————-

 

Plass 54 tilhører Vabofamilien De har jeg vært innom, men ikke fått lest meg nok opp på hva de gjør.

Men en stor familie er de, som får hverdagen å gå på flott vis, hvor alle hjelper hverandre, og se ser ut til å være en sammensveiset familie.

De har nettopp vunnet billetter til tivoli, så det blir nok en artig opplevelse.

Her må vi nok lese oss mer opp for å si så mye. Og med vi, så mener jeg meg.

 

 

—-‐——-‐—–

 

Da har jeg kommet over midtveis, og er nå på plass nr 55

Der finner vi Muligensnormal.

Her må jeg innrømme at jeg ikke har så mye å si, men ser at det som deles er sitater.

 

Om det blir flere slike innlegg fra meg, det gjenstår å se. 😉

Tenkte bare at det var greit å fremheve de som kanskje ikke er så ofte på toppen av lista 🙂

Litt sent å komme med dette, men det var nå jeg kom på det 😀

25 kommentarer
      1. Tusen takk for det. 🙂
        Ja, alle fortjener å bli framsnakka litt, og jeg er litt lei at bare de på toppen får sitt hele tiden 😉
        Ha en fin dag. Klem 🥰

    1. Artig at du tar for deg midten. De ti nederste burde også hatt sin tid. Tenker sjøl det at jeg burde besøkt flere blogger, nye blogger. Men det er dette med tid. 🙂

      1. Ja, det er akkurat det. Blir til at en leser de en følger først, og da er tiden brukt opp.
        Tenkte først å ta for meg de 5-10 siste, men begynte med midten 🙂

    2. Helt enig med deg. Det er mange flotte bloggerne nederst i rangstigen. Jet vet ikke heller hva man skal blogge for å komme opp i rangstigen:)
      Tusen takk Heidi for dette innlegget:)
      Ha en fin dag:)

      1. Tusen takk. 🙂
        Jeg vet litt hva som må til for å klatre oppover, men er ikke så interessert i det. Mat og diskutering får deg raskt oppover 😉
        Ha en fin dag du også. 🙂❤️

    3. Takk for framsnakk 🙂 Midten er fint. Bunnen også. Snakker av erfaring 😉 Lag deg ei god helg!

      1. Veldig hyggelig å framsnakke både midten, bunnen og de i mellom. Er jo der selv også 😉 Kan nok tenkes jeg kommer med flere slike innlegg, men ikke noe fast daglig, for det blir stress. 😉
        Fint å lese hos andre enn de jeg følger til vanlig også. Oppdager mange perler, deriblant deg☺️
        God helg! 🙂

    4. Helt enig med deg, det er for mye fokus på de som ligger på toppen. En av grunnene til at de ligger på topp er enten at de har blogget lenge og har mange følgere/store facebookgrupper, eller at de produserer masse innlegg daglig. Mens de lengre nedover på listen produserer gjerne ikke like mange innlegg daglig/har så mange følgere, men de innleggene som skrives kan være minst like gode som de som ligger på toppen, så kjempefint at du fremsnakker de! 🙂

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding. Ja, det er mange flotte bloggere, som ikke får så mye oppmerksomhet, og som ikke blir nevnt av andre så ofte. Også er det artig å lese og kikke hos andre også.
        Krever litt mer tid for et innlegg, så om jeg kommer med flere gjenstår å se, men da får jeg litt annet å tenke på også ☺️

    5. Så lenge du synes det er kjekt å ta bilder og lage blogginnleg, vil jeg oppfordre deg til å fortsette med det. Synes du tar så fine bilder og skriver flotte innlegg. Og som du har nevnt før så blogger du gjerne ikke daglig men innimellom 🙂

    6. Det er jo ikke sånn at bloggene blir dårligere desto lenger ned en kommer på listen. Min erfaring, er at det som avgjør aller mest i hht å få karet seg et stykke opp og frem innen en noenlunde rimelig tid, er ren skjær flaks. Cluet er å finne seg en nisje- av hvilket følger en målgruppe. Problemet i så måte, er å bli ‘sett’ av der en har ens interessenter! Tidligere ble dette borderline umuliggjort av at en formelig druknet i rosabloggebde ‘jentunger’, og nå som det problemet er løst, så strippes vi jaggu for alle mulige plattformer å få gjort oss kjent på!..
      Men heldigvis vet vi at trender snur, og at det er trolig en enda større målgruppe der ute for oss som utgjør blogg-Norge i dag enn det var i den rosa æra. Det tar bare unødvendig lang tid å få nådd ut..

      1. Så sant det du sier. 🙂
        Jeg leser blogger over hele lista, og det er mange bra som ikke ligger over topp 20-50
        Men kokker og “diskutanter” kommer raskt opp 😄
        Og at man blogger ofte og har en nisje som du sier.
        Ha en fin dag, og takk for fin kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg