Malerier til gaver

Den siste uka fikk jeg malt litt igjen.

Når jeg ikke får sove, kan jeg like godt male et lite maleri

“TROLLSKOG” Str 9×9 i ramme 15×15

Mannen i Huset hadde bursdag i går, og han liker godt maleriet “Flammer”

Så da malte jeg et litt større maleri til han i litt samme stil

Han har gitt navn til det selv

“Fyr og flamme ”  str 15×15 i ramme 20×20

Han ble veldig fornøyd han 😉

Ettersom sønnen min valgte seg 2 bilder når han var her, så måtte jeg male et nytt.

Han valgte seg dette

Tenkte egentlig å male et nytt lilla, men plutselig var det blått jeg valgte 🤭

“BRYTNING”  str 15×15 i ramme 20×20

Som jeg nevnte, så valgte sønnen min 2 bilder, og det ene var et han bestilte med en gang han så mine første malerier

Han sendte meg dette bildet

Og ønsket et maleri av dette

Vel, det ble mange forsøk, for det er søstra mi Ritas malerier som er god på å kopiere bilder

Men jeg måtte jo prøve. Resultatet ble til slutt noe likt, men ikke akkurat noe jeg er veldig stolt av. Men joda, han ville ha det, og nå henger det i stua deres 😁🙈

Burde vært mye større, men da får søstra mi male, så det blir bra 😀

Lite løv på eiketreet nå, men det blir snart 😉

Artig er det nå å prøve litt forskjellig, men det er nok mine abstrakte bilder jeg blir mest fornøyd med. Ikke alltid fornøyd med de heller 😂

Da fikk du litt malerier i reprise, og noen nye 😉

God helg! 😀

18 kommentarer

Siste innlegg