Malerier – hobby


I dag burde jeg vel skrive om farsdagen, men det blir sikkert mange slike innlegg i dag, så jeg lar være 😉

Uansett, gratulerer med farsdagen til alle dere fedre! 😀

Istedet velger jeg å skrive litt om min nye hobby,  og malerier.

Jeg har nemlig fått lov til å lage et innlegg om mitt siste salg av maleri.

Selv om jeg fortsatt har vanskelig for helt å forstå at jeg selger egne malerier, så gjør jeg jo det 😁

Et lite minimaleri, dette….

…henger på veggen hjemme hos Margrethe i Larvik

Bare se hvor fint hun har det

 

Jeg trodde det ville få en plass på en kommode e.l. også har det fått hedersplass på kjøkkenet 😍

Tusen takk Margrethe – Utifriluft for at du ville kjøpe bilde, og at det har fått komme på veggen i et rom du ser det daglig 🥰

Veldig glad for at du ble så fornøyd,  jeg setter stor pris på at jeg får dele det på min blogg 😀

Ønsker deg, og dere alle en god søndag!

10 kommentarer

Siste innlegg