Maler og maler

Og denne uka var naboen over sundet her, og fikk litt maleleksjon også.

 

Hun malte et par lekre bilder, og etterpå ble det et lite restebilde igjen til meg. 😉  Det blir litt blasse farger på pc,n synes jeg

str 7×7 i ramme 12×12

 

Dagene her går sin vante gang, og kroppen er ikke sånn helt i slaget, men litt holder jeg på med innimellom.  Det var fint være her før stormen satte inn, og da ble det noen gåturer.  Når jeg selv velger en litt ekstra lang tur (til meg å være nå), og så kommer naboen med Nemi og Lillebror og spør om å få gå tur. Da ble det litt mye på en dag. Men sola skinte og det var fristende med gåturer. 😀

Dagen etterpå fikk jeg igjen spørsmål om en gåtur, og nå var det fra Ingunn som skulle komme og male på torsdag. Ettersom navnesøstra, stormen Ingunn var på vei, ville hun at vi skulle gå en tur dagen før, og sånn ble det.

Kan tenkes jeg kommer med bilder om det siden.

 

Men først tenkte jeg at du skulle få se de siste bildene.

Vi koste oss veldig!  Og nå skal hun kjøpe seg maling, og fikk meg maleplater fra meg.

Her er bildene hun malte.

Dette måtte hete “stormen Ingunn”

Fint å kunne inspirere andre, slik flere av dere gjorde med meg. 😀

Så malte jeg litt igjen 😉

“Fantasia” Str 15×15 i ramme 20×20

 

“Livets sirkel”

 

Så ble det et lite restebilde igjen også

“Høstmøte” Str 9×9 i ramme 15×15

 

 

8 kommentarer
    1. Koselig å sitte sånn å male 🙂 Likte det med lilla bakgrunn. Litt annerledes 🙂 Det beste med maling er at man kommer i en egen stemning og kan bli litt “borte” fra verden. Egen boble 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg