Lørdagskveld i godstolen

Ja, for her i Huset har vi Godstoler  😀

 

Arkivbilde fra jula 

 

Og selv om jeg først lå en stund på sofaen etter all Utpakking  og rydding m.m. så klarer jeg å sitte ganske lenge i denne godstolen, og det er så godt, og koselig å ikke ligge hele tiden.☺

Hvis du lurer på hvorfor jeg ikke klarer å sitte så lenge, så er det fordi jeg har ME. Får vondt i kroppen om jeg sitter for lenge, må bare legge meg en stund da.

Jeg fikk pakket ut alle ting fra Julaposene i dag, og skiftet gardiner på kjøkkenet.

Så nå er det nesten sommerlig igjen. Må få meg gardiner for vår og høst etterhvert 🙂

Deilig å få bort julegardinene 😀

Og når de er fjernet, så må jo resten av jula fjernes også. 😁

Og det vil si, småkakene som var igjen. ☺ Jeg sier var, for nå har jeg spist dem opp 🙈 Kakemenn skal smules opp til fuglene,  for de er så harde nå, at tennene knekker hvis jeg prøver meg på dem 😉😄

Jaja, ikke så gæli da, men jeg trenger ikke putte inn dem også 😳😀

Med en kopp the til,  var det veldig godt ☺

Mannen tok en kaffe, og den siste lille marsipangrisen 🙂

Det blåser og regner ute, men godt og varmt her inne. 🥰

Et passasjerskip passerte i leia, og det lyste opp, men orket ikke gå til vinduet for å ta bilde ☺

Kos deg videre denne lørdagskvelden! ❤

12 kommentarer
    1. Deilig med godstol – jeg har også det – den er rød faktisk, hihi…..! Koselig med gardinbytte, og greit å bli kvitt jula nå! Kos deg videre – klemmer <3

    2. Ser bra ut, så søte gardiner da! Passer til stilen deres og huset! Fin utsikt…skog er vakkert! Og sjøen. …som dere har..
      Nyt kvelden liggende eller sittende…Klem..

      1. Tusen takk. Ja, jeg liker slike gardiner, og jeg prøver å få tak I lignende men litt mer for høst og vår. Men alt jeg finner er hvite, og det blir litt kjedelig med bare det. ☺😉
        Vi har fin utsikt her, og jeg gleder meg til å kunne nyte den hver dag 🥰 Klem til deg ❤

    3. Ser ut som det er vår utenfor Huset deres, og spesielt med de sommerlige gardinene 😀 Så fint at du har fått spist opp julekakene! 😀 Ser ut som gode stoler, ja 🙂

      1. Ja, det var vårlig her når vi kom i dag. Deilig! 😀
        Greit å være ferdig med julekakene også 😁 Var heldigvis ikke mange 😄
        De er veldig gode. Jeg har sitti her i snart 3 timer, med noen turer oppe, men ikke på sofaen. Det er nesten rekord på lang tid det nå 😀😉

    4. Så deilig at det ikke bare ble horisontalen på sofa, da.. Tenker at gode godstoler er utrulig kjekt.
      Sjøl har jeg ikke en eneste stol her – kun sofa – og det er absolutt ikke den beste sofaen heller, hehe.
      Og det ble veldig koselig etter gardinskift. Jeg er sååå misunnelig på buekapper – både til jul og ellers i året..må vel gjøre noe med det – en vakker dag… 😉 =)
      Ha en fortsatt koselig lørdagskveld <3

      1. Tusen takk. Jeg liker godt buegardiner, for de dekker akkurat passe, og vi må ha kappe nede, ellers ser de rett inn på kjøkkenet, og det er godt å skjule seg litt ☺ Vi merker godt at vi ikke har stoler i leiligheten på Flatåsen nå, så det er ekstra godt å komme hit hvor vi har disse nye stolene. Sjelden gode å sitte i 😀 Fortsatt god lørdagskveld til deg også. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg