Lørdag igjen. .

Uka går så fort,  og det er helg hele tida… 😀

Neida,  er jo ikke det,  men føles litt sånn når dagene flakser som en karusell i full fart 😲

Det er bare å henge med så godt det lar seg gjøre, og ikke slippe taket 😉

En skulle jo tro at tiden ville gå sakte nå som vi “bare” går hjemme, men neida, det går fort læll 😄

Vi sitter jo ikke bare på “rumpa” og ikke gjør noe, men du verden så godt det er å slippe å stresse opp om morran.

Det er bare noen dager vi må det. Når vi har planer  eller avtaler av noe slag.

Vi føler oss veldig som pensjonister når vi koser oss med en rolig frokost, og gjør det som vi må, eller som kroppen er villig til. ☺️

Nyter utsikten i sol og regn, så bestemmer været om vi skal gjøre noe ute eller inne

I skrivende stund sitter jeg i godstolen i gammelstua, og ser litt nyheter samtidig som jeg klorer ned noen ord her.

 

Kos deg og nyt lørdagskvelden! 🥰

Her blir det Maskorama senere i kveld 😉

 

16 kommentarer
    1. Ja, dagene kan virkelig føles littt karusellaktig, både på den ene og den andre måten! 😀
      Vi skal også peile oss inn på Maskorama i kveld, sending fra Spania 🙂

    2. Dagene går fort om man er på jobb eller ikke, vi får henge med..
      Kos deg med TV og kjekt å se an været om hva man skal gjør den dagen…jeg er sånn jeg også. de dagene jeg har fri!
      God kveld, kos deg.. 🙂

    3. Det er viktig og godt å kunne unne seg noen rolige morgener av og til og ikke minst å slippe å våkne av vekkerklokken.🤗
      Nyt lørdagskvelden!😊

    4. Jeg tror nok det er sånn at de fleste som slutter jobbe, om det alderspensjon eller uførepensjon, undrer seg over hvordan de hadde tid til å jobbe. For tiden raser av gårde og det skjer noe hele tiden. Tror det blir sånn for meg også om noen måneder, og det har egentlig allerede startet. Så Maskorama i går jeg også, men syntes det var vanskelig denne gangen. Det er en jeg er nesten 100% sikker på…. Ønsker deg en fin søndagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Nå ble det ikke Maskorama før i dag, for mannen hadde ikke lyst til å se det. Så da er det om å gjøre å ikke gå inn på nrk.no før etterpå 😄
        Ja, ikke så lett, men tenkte på Birgit i hytta 😉😀
        Ha en fin søndagskveld du også. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg