Livrett?

Da jentene til Olav var små, og fikk spørsmål på skolen hva livretten deres var…

Hva tror du de svarte du?

Pizza?

Pølser?

Neida, de svarte:

Stekte torskehoder 😄

Ettersom det er øverste bilde som kommer fram først når jeg deler innlegget, så skal du slippe å få dette først 😁:

Det er ikke bare jentene som er glad i dette. Er livretten til Olav også 😀

Det ligner ikke lenger på torskehoder,  for fisken var så fersk at den ble i flere biter under steking 😄

Fikk ikke legge ut bilde av han når han spiser, så da får jeg være snill og la være ☺

Jeg er ikke like begeistret,  for jeg synes konsistensen blir feil.

Men kveite derimot, det spiser jeg gjerne 😀

Med poteter, agurk og rømme ble det en veldig god middag 😀

Hva har du spist i dag da?

12 kommentarer
    1. Nei, dette hadde jeg ikke spist….aldri hørt om stekte torskehoder!
      Måltidet ditt var nok nydelig..
      Hadde nydelig salat på jobben i dag, en kollega hadde laget en veldig stooooor bolle med pastasalat. Smakte utrolig godt!

    2. Det likte svigerfar også, men jeg har ikke helt fått smaken på det. 🙂 Her ble det stekte pølser, hjemmelaget potetstappe og salat. Så godt det også. Klemsiklem:)

    3. Har aldri spist torskehode, men ….. er jo glad i all slags fisk ellers…! Idag spiste jeg faktisk to kyllingpølser i grove pølsebrød – med ketchup…. skulle gå litt unna for jeg hadde masse å ordne med etter jobb idag! God klem <3

      1. Torskehoder sprøstekt er jo godt på smak, men kinn og lepper er litt sånn gele/soppaktig konsistens, og det klarer jeg ikke 😀 Kyllingpølser er godt, og det må være raskt og enkelt noen dager 🙂❤ Klem

    4. Torskehoder er ikke mi favoritt heller.
      Da holder jeg nok en knapp på kveite, som deg.
      Ha en riktig fin kveld! 🙂

    5. Torskehode er nok ikke noe for meg – men derimot tunger..nammm 😍 Og kveite syns jeg også er veldig godt.
      Her har det ikke blitt noe middag i dag, siden vi feira nevøen min i ettermiddag..men rundstykker med masse godt pålegg er ikke å forakte det heller.
      Klemz ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg