Litt skuffet

Jeg blir litt skuffet når jeg har avtalt treff, og dette glemmes av den som skulle kommet.

 

Det er lov å glemme, og det var det som skjedde her.  Ting kræsjet litt, og da gikk jeg i glemmeboka..  Og vedkommende beklaget opptil flere ganger, så det er tilgitt, men det ble nå et innlegg ut av det læll 😀

 

Vel, det er langt fra første gang, så det går helt fint det, blir bare litt skuffet fordi da kunne jeg prioritert andre i dag i stedet.  Prøver å få truffet flere av mine venner/tidligere kollegaer før vi skal flytte. For jeg vet at det kan bli vanskelig etterpå.

Ihvertfall å treffes sånn enkelt.

 


Derfor er jeg så glad for at jeg endelig har truffet ei som gir vennskap en god mening igjen.  Hun tar kontakt, kommer, og det er tosidig.

Hun har vært enda flinkere enn meg, for det er min tur til å besøke henne, og det må jeg avtale nå tenker jeg. Ellers går ukene, og dagene i fra meg. 🙂 Og er det ei jeg virkelig har lyst til å besøke, så er det henne <3

Du kjenner henne du også tenker jeg….Denne flotte dama HER – Kari Engesvik

Jeg er så glad jeg har møtt, og blitt kjent med henne. Hun er en fantastisk dame, og en god venn 🥰❤

 

Dette innlegget er ikke skrevet for å henge ut noen, men jeg synes bare det er så rart, at de som så gjerne vil ta en kaffe, komme, eller treffes, de tenker liksom ikke på å holde det som blir sagt.

Det er som det bare er noe de slenger ut av seg for å virke interressert.

Flere av den kategorien enn motsatt.  Så jeg har lært meg å sende det tilbake til den som sier til meg at “vi kan vel treffes til kaffe en dag”, og si at, ja, bare si ifra når du har tid ☺

Da er det ikke mitt hode som må holde det jeg har lovt, med at jeg må finne tidspunkt, og ta kontakt igjen.

 

Jeg synes det er koselig å treffes, og koselig at de sier dette, men gidder ikke lenger bli skuffet, og såret pga det.  Tar det heller for det det er.  Når de sier det, så har jeg nesten begynt å tenke, jada, vi får nå se! 😳😉

 

Har du opplevd lignende?

 

Jeg koser meg heldigvis i mitt eget selskap, og har fått gjort masse i dag, så aldri så gæli, så godt for noe 😀

 

Ute regner det, og det ser ut til at Gyda nærmer seg.  Var ikke helt i min plan dette nå som jeg skal prøve å komme meg på besøk til folk, eller få besøk.  Men vi får se hvordan det blir.  Får høre med Kari om hun tar i mot besøk på sparket, bare ikke på en onsdag 😉

 

20 kommentarer
    1. Åååh, skjønner godt at du ble skuffet. Slikt skal ikke skje. Det er ingen god følelse å gå i glemmeboka. Men så utrolig koselig at det er MEG du har lyst til å besøke, da! Jeg føler meg skikkelig beæret. Smiler fra øre til øre her jeg sitter 😊😊😊 Men du må være forsiktig med å skryte for mye av meg, for plutselig kommer folk valfartende for å besøke meg, og jeg er usikker på om jeg har kaffe og te nok til alle… 😅

      Jeg gleder meg til besøk av deg. Det er bare å booke seg inn! 🥰

      Jeg tenker også at det er en halvveis avtale når noen sier at “vi må møtes en dag”. Men har etter mange år og mange “må møtes” skjønt at det ikke fungerer slik, at det er helt uforpliktende, liksom… 🤪

      1. Ok, skal la det være med dette innlegget å skryte av deg da 😁😀😄 Neida, blir sikkert flere ganger 🥰
        Klart jeg har lyst til å besøke deg tenker på deg så og si daglig. Vi skulle jo kose oss i Ranheimfjæra 😀 Blir vel ikke så koselig akkurat der nå da, men som svigermor pleide å si det kommer tider etter dette 😄
        Ja, det er visst uforpliktende å si at en må treffes til kaffe ser det ut til. Så du er sjelden “vare” 😁☺❤

    2. Jeg forstår godt at du blir skuffet når du har planlagt og sett fram til et møte, så blir du glemt bort. En gang kan man kanskje se igjennom fingrene med det, men hvis det skjer flere ganger blir det litt vanskelig. Jeg har stålkontroll på avtaler med venninner og andre, men det hender jeg må avlyse for venner. Da gir jeg alltid beskjed, så de vet at jeg ikke kommer. Så koselig at du og Kari er venner både på blogg og utenfor. Jeg kjenner henne kun på bloggen 😊

      1. Ting kan komme i veien, og det gjør det jo for alle, men når det er 3 gangen jeg blir glemt, ja, da får det være liksom. Ihvertfall ikke jeg som tar initiativ 🙂

    3. Jeg ble også skuffet når avtalen ble holdt.
      Så artig at du har truffet Kari. Hun synes Sikkert at det var artig å treffe deg.
      Ja, jeg er ikke mye få besøk til venner på grunn av dårlig helsa og korona. Fint at du har noe å glede deg til:)

      1. Det er samme her, har vært, og er lite besøk nå for tida. Så lenge en holder avstand, så går det bra med de jeg vet ikke er sammen med mange folk ellers.
        Veldig koselig å treffe Kari. Begynner å bli noen treff nå 🙂

    4. De du nevner der, hadde jeg ALDRI giddet å ta en kaffe med..Hvorfor skulle du det???
      Dårlige mennesker gjør slik! Tre ganger, håpløst! Hadde vedkommende ringt meg etter det hadde jeg ikke giddet svart!

      1. Du sier noe, men jeg klarer aldri å gjøre det jeg. 🙄😉
        Men når du vet på forhånd at det mest sannsynlig ikke blir noe,nå burde jeg egentlig ikke bli skuffa heller ☺

    5. Trist å bli glemt – det er absolutt ikke innafor altså! Så koselig at du og Kari er så gode venner – ho virker akkurat så god som deg! God klem <3

      1. Nei, det er ikke innafor, men det går nå bra. Er litt vant til det 🙂 Slik jeg har blitt kjent med Kari, så et hun tvers igjennom herlig! Hjertet på rett plass, og bein i nesa 🥰❤ Klem

    6. Huff…jeg veit akkurat åssen du har det – for jeg har blitt “glemt” av både venner og familie opp gjennom årene – og det er like sårt hver gang.. Ikke like greit bestandig å vite hvordan man skal reagere – for de ber jo bestandig om unnskyldning…og da vil man jo så gjerne tro på det. Men jeg går også for den der:”Ja si bare fra når det passer for deg” – varianten…mens jeg tenker “jau dærsken…” 😉

    7. Du er ikke alene om det der. Før, da vi ikke hadde så lett tilgang på telefon overalt, så tenkte jeg ikke så mye på det. Men nå som det er så lett å bare sende et lite pip, føles det verre. Man blir trist av sånt. Da er det godt med gode venner som er der uansett dag og humør. Det er koselig det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg