Litt feiring en dag på etterskudd 😀

Som du sikkert har fått med deg, så hadde vi Bryllupsdag i går

Ettersom vi ikke orket så mye feiring, utsatte vi det til i dag.

Men det ble en fin dag likevel ☺️

I dag derimot, hadde vi lyst på litt ekstra god mat, og ettersom jeg var en tur på Kyrksæterøra, så kjøpte jeg med litt hjem.

Fant ut i går kveld, da jeg ikke fikk sove, at indrefilét av svin, det kunne smake godt nå.

Så da ble det sånn middag i dag, med mandelpoteter, grønnsaker, og veldig god saus (om jeg skal si det sjøl 😂) 😀  Mannen min gav meg 10 av 10 mulige poeng, så da er jeg fornøyd ☺️

Glemte at jeg skulle ha sånt fint matbilde, så jeg hadde knust potetene gitt 😁🙈

Kjøttet var utrolig mørt, og veldig godt! 😀

 

Det som er fint med svin indrefilét,  er at det ikke er tung mat.

Dermed orket vi kake til kaffen ☺️

Den marsipankaka var helt spesiell god, med friskt syltetøy i bunn, og vaniljekrem/pudding og litt vanlig krem. Burde hatt bilde fra sida, ser jeg, men kaka er borte nå sjø 🙈😂

Jeg klarte ikke hele sjokoladekaka i tillegg nå, men den var god, om enn litt tørr.

Så da har vi fått feiret dagen vår, og i dag var det veldig koselig å spise godt 😀🥰

9 kommentarer

Siste innlegg