Kjærlighet og 16 års bryllupsdag

I dag feirer vi 16 års bryllupsdag! ❤

Bryllupsfesten hadde vi med familien 19.august

 

Vi lurer litt på hvor disse årene har blitt av, men så er vi også enige i at vi har opplevd mye gjennom disse årene, og da forstår vi at det har gått mange år likevel ☺️🥰

Det har ikke bare vært fryd og gammen, for noen ganger har vi diskutert og vært lei alt sammen 😂

Men heldigvis er vi gode på å snakke, og lytte, og det hender vi må være enige om å være uenige 😁😄

Det fine er at til slutt så viser det seg at vi er enige likevel,  det var bare litt misforståelse, og språkproblemer læll 🙈😀

Den tryggheten jeg har kjent siden jeg traff ham første gang, den er der uansett,.og jeg føler meg elsket og godtatt uansett hva jeg sier og gjør.

Det er ikke mange som frustrerer meg som han, men det er heller ingen som har fått meg til å blomstre slik som han 🥰

Grå hår har det blitt, men det gjør ikke no….så lenge det er oss to 🥰❤💙

Nå fortsetter vi livet sammen vi to, og her skal vi bygge,  (det er ferdigbygd da😄)…og her skal vi bo (ihvertfall noen år☺️)

27 kommentarer

Siste innlegg