Lese og kommentere

Nå har jeg brukt over en time på å lese meg opp på de bloggerene jeg følger, og jeg har kommentert, men ikke alle innlegga.  Det nøtter’nte å kommentere alt når jeg henger så langt etter. 😉

Men det er jo så koselig å lese det dere skriver, og se alle fine bilder, så jeg må lese meg opp når jeg orker og har tid.

Det er så mange som er flinke med ord, og det er spennende å lese.

Selv så går fingrene nesten raskere enn hodet, så det jeg skriver er ikke alltid så gjennomtenkt, men kommer når jeg har skrevet overskriften.

Men liker å skrive, og når jeg var 11-12 år, så begynte jeg å skrive på en bok, men den ble ikke mange kapitler før jeg ga opp. Er nok ikke noe for meg, men da kan jeg heller skrive og rable ned noen tanker her da.

Kan tenkes det blir mer gjennomtenkte innlegg på sikt, men først må jeg få i havn litt prosjekter her hjemme, både inne og ute, for ikke å glemme alle bildene jeg må sortere, og legge i album igjen. Nå som jeg går hjemme helt tiden, er jeg enda mer på etterskudd enn før.

Skylden der må jeg legge på at vi bor her vi bor nå. Er mye mer å finne på, og å gjøre her enn i en leilighet. 🙂

 

I dag har jeg vært på kirkegården en snartur, og gått tur med Nemi og Kirsti, uten mobil, så det ble ikke bilder.

Middagen ble pytt i panne, med resten av fisken vi hadde til middag i går.  Greit med en lett middag før vi skal på bytur i morra. 😉

 

Tok litt flere bilder på turen i går, og med litt regndråper på det grønne, blir det et vakkert motiv.

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Vakkert, ja – man henger fort etter. Men man må ikke la det bli en jobb. Ta det som det passer..
      Jeg brukte nok 2-3 timer hver dag på bloggen før.. med alt ..
      Men det har jeg måttet kuttet…ut..
      Ble for mye..Nå blir det litt her og der og det jeg føler for 🙂 Noen dager bedre tid og andre dager har jeg lite tid til bloggen. Noen ganger orker jeg å lese lange innlegg og andre dager vil jeg bare se bilder! Noen ganger kommenterer jeg hos bloggere som er litt nye for meg her inne.
      Fin kveld videre…🥰

      1. Takk for det.
        Bloggen er en hobby, og noe vi skal kose oss med, så da blir det litt sånn innimellom. Du har jo vært veldig ivrig, og jeg forstår godt at du ikke bruker like mye tid hele tiden.
        Føler jeg må prioritere de faste jeg følger, men også artig når nye kommenterer, og da stikker jeg også innom dem 🙂
        Ønsker deg en god natt. 🥰

    2. Veldig dumt at man ikke har tid til alt man vil ha tid til, synes jeg 😉 Det er derfor ordet “prioritere” fins, sånn at vi hele tiden har noe å gjøre senere… 😉

      1. Så sant, så sant 😀
        Det er så mye jeg har lyst til, og når timene ikke strekker til når jeg ikke har jobb utenfor huset engang, ja, da må en priorotere ☺️

    3. Jeg synes også det er hyggelig å lese andres blogger og det er koselig når andre legger igjen kommentarer også, men noen dager er mer travle enn andre og da rekker jeg ikke alltid å titte innom hos andre.😅
      Sånn er det bare og man må jo prioritere andre ting også.🤗
      For din del må du jo også prioritere helsa og ikke slite deg for mye ut.
      Bloggen er jo for hygge og for å skrive når man har tid og lyst. 🤩

    4. God morgen 🥰 Det å lese igjennom bloggene og kommentere hos de man følger tar tid, og jeg syntes mange ganger det tar en god time hver dag. Å jeg koser meg med det, men det skjer selvfølgelig innimellom at jeg ikke rekker. Så nydelig bilder, og jeg elsker dråpebilder 🥰 Ønsker deg en flott fredda, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg