Lese blogger

De siste dagene har jeg vært mer opptatt av å rydde bort jula, gjøre rent, og stryke gardiner enn å lese blogger.

I tillegg jobber jeg med albumet, og går på kaffe besøk, så jeg har hengt langt etter med lesing hos dere andre. Når jeg i tillegg følger over 20 bloggere fast, ja, da sier det seg selv at det tar litt tid. 😉

Men det er jo så koselig å stikke innom dere. Gå litt på besøk i denne bloggblokka som vi kalte det før. 😉

Dere er så flinke til å kommentere hos meg også. Men det er ikke over 20 som gjør det hver dag på mine innlegg heller da 🙂

Jeg blir aldri jagd ut heller. Dørene står på vidt gap, føles det som. For selv om dere ikke alltid er hjemme når jeg er innom, så får jeg lest meg opp og kommentert.

Også får jeg svar når dere er hjemme igjen og har tid 🙂

Litt sånn føles det 😉

Og mens mannen ser på krabbefiske, så koser jeg meg meg lesing og det ble en kvart kaffekopp, og en sjokoladekule etter middagen, som i dag besto av fiskepudding 🙂

Nå burde jeg delt alle de jeg leser på blogg, men det får jeg heller gjøre siden. For etter å ha lest og kommentert blogger i nesten 2 timer, så kjenner jeg at jeg må ha en pause snart 🙂  Tror jeg har kommet meg ajour hos dere nå ihvertfall…så vent med å skrive nye da, så jeg kan være ajour en liten stund 😉

24 kommentarer
    1. Se der er hortensiainnlegget mitt på skjermen din, koselig at du kommer på besøk kjære deg, du sparer jo inn litt tid også siden siden ikke har blomster å vanne 😜🐰🥰

    2. Koselig å følge deg, men skjønner så godt hva du skriver…denne hobbyen tar tid. Skal man rekke over alt må en bruke mye av denne tida, som dessverre er så begrensa. Sjøl er jeg veldig sporadisk, har vært det en god stund. Så vi får være glad når vi rekker å kommentere, rekker å lese og være glad når noen er innom oss. Tida ble ikke lengre dette året heller :D. Håper vi kan ha tid til en kaffekopp snart. Klem <3

      1. Ja. det tar mye tid, og når det går noen dager en ikke tar tid til det, så hoper det seg opp. Men vi måå jo ikke lese, eller kommentere alt da. Bare det at jeg synes jo det er koselig å gjøre det. 🙂
        Ja, jeg håper du får tid en dag. Bare å si ifra om du får tid og lyst til å komme en tur. Er oftest hjemme jeg 🙂

        1. Jeg ramler av lasset innimellom her jeg også 😊
          Men skal man lese og kommentere på alt hele tiden, tar det nesten for mye tid. Jeg følger og leser mye mer enn jeg kommenterer 😊
          Fin kveld til deg 🌃

          1. Tusen takk for det, og for fin kommentar. Ja, jeg har vært innom deg og lest og ikke kommentert, og en gang i mellom får du et livstegn ☺️ Det blir litt sånn, men det viktigste er at noen stikker innom og leser 🙂

    3. Liker navnet bloggblokka 🙂 Hyggelig å besøke hverandre og kommentere innimellom. Mange jeg besøker også og ikke alle som får en kommentar hver gang. Men jeg leser. Er så mange varierte og interessante innlegg. Jeg har noen faste jeg følger og det er helst de som har kommentert hos meg, da blir jeg litt nysgjerrig på de tilbake og leser bloggen deres og blir så mer kjent på den måten. Veldig hyggelig! Og så prøver jeg hver dag å lese hos noen nye bloggere som jeg ikke har vært innom før. Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding. Ja, jeg leser også noen nye innimellom, og noen jeg leser som jeg ikke følger fast. Det blir litt sånn at de som kommenterer, de får et besøk eller flere og som regel en kommentar. Her, som utenfor bloggverden, liker jeg toveiskommunikasjon 🙂 Ha en fin kveld du også 😀

    4. Synes det er kjempekoselig å følge deg, og du er en kjempeherlig blogger som jeg liker å lese godt ❤😊

      Jeg føler jeg kjenner deg siden jeg traff deg personlig hos fysioterapeuten for noen år siden 😊 Det var kjempekoselig å møte deg.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for fin kommentar. Ja, jeg føler jeg kjenner deg også. Vi har jo fulgt hverandre i noen år nå, også ble det pandemien som kom i veien blant annet for å treffes igjen. 🙂
        Veldig koselig å stikke innom deg også. God klem ❤️

    5. Hehe..😅👍🏻
      Innimellom er det travelt og da er det ikke tid til å gå på besøk. Sånn er det bare.😅
      Jeg synes også det er koselig å titte innom hos deg og se hva du driver med.
      Det er nesten som å stikke innom på en kopp kaffe.🤗🤩
      Takk for mange koselige besøk i bloggen min.🥰

      1. Ja, det blir litt sånn. Ikke alltid det passer, men når det gjør det, er det veldig koselig ☺️
        Og noen ganger står en bare i døra og kikker for å se hva de andre har for gjøremål 😉
        Tusen takk for mange besøk og kommentarer hos meg også. Klem 🥰

    6. Herlig ,slik er det noen ganger..Man må lese seg opp og tida går. Men moro er det.
      Men jeg rekker ikke over alle jeg altså..Når jeg jobber også..Så går jo hele dagen bort.
      Så prioriterer de som kommenterer hos meg…
      Klem <3

      1. Ja, det blir litt sånn, at da går vi på gjenbesøk. Koselig det ☺️
        Alltid hyggelig å stikke innom deg, og det er ekstra koselig at du bor så nærme familien min 🥰 God klem ❤️

    7. Så koselig. Du har jammen jobben når du besøker så mange i bloggblokka hver dag😉 Og takk for at du besøker meg hver dag også. Trivelig🙏🏻 Jeg er også skikkelig gira på blogging og lesing/kommentering av andres blogger etter at jeg starta opp igjen 1.desember. Og har som deg faste jeg er innom🙋🏼‍♀️ Og av og til noen nye, hvis innlegget ser interessant ut😀

      1. Tusen takk. Jeg klarer ikke å besøke alle hver dag, men i puljer prøver jeg å følge opp. Så dukker det opp nye, og da må jeg prioritere, og det blir de jeg har fulgt lengst som får mest kommentarer. Og de som kommenterer hos meg 😉 Ha en fin dag! 😀

      1. ,Veldig koselig å lese, men så fort jeg ikke får lest på et par dager, så henger jeg etter..☺️
        Men da er det bare å ta det igjen. Koselig og “luksusproblem” 🙂 Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg